Konec

47 5 0
                                    

Plo Koon si klekl, aby se úroveň jeho očí shodovala s tou dívčinou. Čtyřletá Ahsoka tehdy jen tupě přikyvovala, když ji mistr Jedi vysvětloval její dar síly a jak se s ním naloží v budoucnu.

Při prvním pohledu na chrám byla ohromená jeho velikostí a hlavně tvarem. Obrovská krychle s podstavcem ze schodů, z jejichž střechy se tyčí několik desítky metrů vysoké komíny.

Den, kdy začala tvořit budoucnost, začal její trénink.

᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽

Ahsoka Tano stála na přepravníku klonů, bránící se blasterům ze strany droidů jejími světelnými meči, snažící se je odrazit zpět a tak palbu opětovat, když sama nemá žádnou zbraň na delší vzdálenost. I přes už snad 15 minut dlouhé řvaní jejího Mistra z komunikátoru odmítala z bojiště odejít, jelikož jedna z mnoha pouček, které si ze základního výcviku z chrámu odnesla. Jediové se nevzdávají a bojují do posledních sil, i kdyby je to mělo stát život.

Proti její vůli se přeci jen stáhli nejen kloní, kteří bojovali po jejím boku, ale i ona, což Anakina lehce uklidnilo, že jí nic není, ale i tak se nevyhnula pokárání.

Toto byla její první lekce, kterou si z války vzala k srdci. I když samozřejmě jsou ve válce a musí bojovat, každý ztracený klon v bitvě je obrovská ztráta, a i když jsou vojáci připraveni zemřít, neznamená to, že se bude jednat bezhlavě a nebude se hledět na ztráty.

Den kdy se naučila, že je dobré první myslet, až poté jednat.

᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽

Štěkna stála zády k Anakinovi, který se tak tak stihl dopravit už z letící lodi, když z ní zrovna ona byla unešena Synem. Její montraly(vlasy torgutu) začaly popraskávat a loupat se jako kdyby celý život neokusily vodu.

Otec, Dcera a Syn. V překladu člověk co zabezpečuje rovnováhu v síle, reprezentace strany světle a temné.

Hnusné ticho proboural piskalvý a hlavně až šílený smích malé padawanky. Otočila se, své světelné meče držela v rukou. Ne běžně zbarvenými, neboli jedním zeleným, reprezentující její převahu chtíči po vědění než po boji a jedním žlutým, který má po zahynulém mistrovi Jar'Kai, ale s rudými jako krev a očima zkaženě žlutýma. Její tvář se loupala stejně jako montraly a jen předávala vzkaz Syna, co byl po ní poslán. Vyhrožovala svou smrtí.

Poté se na něho vrhla, nebyl to její klasický styl boje. Držící se při zemi, být spíše v obráném postavení nebo využívání terénu k akrobatickým kouskům, to ani náhodou. Byla neuvěřitelně agresivní, jen sekala, nebyl v tom ani náznak obrany. Každé promáchnutí ji trvalo neskutečně dlouho, nebýt toho že se Anakin jen bránil a nechtěl jí ublížit, bylo by už po ní, měla až moc otevřených míst.

K boji proti Torgutě se přidal i mistr Kenobi a přinesl i dobrou zprávu. Měl s sebou dýku Mortisu, která podle slov Dcery by dokázala Syna zabít. Avšak byl až moc neopatrný a během chvíle skončila v rukou padawanky. Ta poslušně předala tuto zbraň Synovi, který ji však poté už neviděl jako potřebnou, podlomila se jí kolena a bez života se sesypala k zemi.

Původní plán Syna zabít Otce byl překažen Dcerou, která se sama před Otce postavila a tak dýka skončila v jejím těle, pomalu ale jistě ji zabíjející. Avšak i tak obětovala poslední střípky jejího života na záchranu toho od Ahsoky, I když věděla že toto bude konečná.

Den kdy se Ahsoka dotkla smrti.

᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽~᯽

Teror v chrámu a vše nasvědčovalo Ahsočině vině. Část hangáru vybuchla spolu s pár lidmi v ní a všechny stopy vedly k ní, k jejímu provinění.

No JediKde žijí příběhy. Začni objevovat