Lisa'dan
Sabah uyandığımda saat 6'ydı sabahları bu kadar çabuk kalkmaktan nefret ederim ama eğer üniversite öğrencisiyseniz yapıcak bir şey yok. Üniversite hukuk fakültesi 3.sınıf öğrencisiyim. Üniversite'nin bitmesi için gün sayıyorum, aslında dersler beni o kadar çok zorlamıyor beni zorlayan tek şey Jennie'den başkası değil.Onunla aynı üniversitede okumak benim en büyük şansızlığımdı. Aslında beni aşağlamıyordu ya da bana zorbalık etmiyordu ama hayatımın en büyük gerçeğini yüzüme vurmaktan asla vazgeçmiyordu. Tek gecelik bir ilişkiden dünyaya gelmiş bir çocuk olduğum gerçeğini!
Annem ve babam bir hata yapmış ve o hatanın sonucunda da ben doğmuşum. Jennie'yle aynı babanın iki kızıyız biz kendisi ablam oluyor aslında babam bu hata yapmış ve Jennie'nin annesini annemle aldatmış. Bu hatanın sonucunda da ben olmuşum.
Aslında Jennie'den beni kız kardeşi olarak görmesini istemiyorum ama sanki annesi ve babamızın boşanmasından ben sorumluluk gibi davranmasından artık bıktım. Yani evet teknik olarak biraz sorumlu olabilirim ama çocuklar ebeveyinlerinin yaptıkları hatadan sorumlu değillerdir ama o bu durumdan her zaman beni sorumlu tutuyor.
Düşüncelerimin arasında kaybolmuştum ki anneannemin bana seslenmesi yönetim kendime geldim "Lisa kızım hadi geç kalıcaksın!" diye söylendi. Kendimi bildim bileli anneannemle birlikte yaşıyorum annem ben 2 yaşındayken biriyle evlenip beni anneannemle bırak gitmiş. Babamda onunla her hafta sonu görüşmeye çalışıyoruz.
Her ne kadar anneannem buna karşı olsa da anneannem babamla görüşmeme karşı. Babam küçükken beni almak için bir kaç girişimde bulundu ama anneannem onu her seferinde kapı dışarı etti. En sonunda babamla konuşup anneannemle yaşamak istediğini söyleyince mesele kapandı.
Ben hazırlanırken anneannem "Lisaaa ilk dersin 1 saat sonra başlayacak çabuk ol!" İtiraf edeyim anneannem ders saatlerimi benden daha iyi biliyor "geldim" dedim ve aşağı indim. Aşağı indiğimde anneannem "çok şükür gelebildin" dedi. Ayak üstü bir kahvaltı edip ayakkabılarımı giyiyordum ki "yolda dikkatli ol, dersi dikkatli dinle kullağın hoca da olsun" diyip öğütlerini sıraladı. Bir çocuk kaç yaşına gelirse gelsin asla bu örgütlerden kurtulamaz.
Evden çıkıp otobüse bindim otobüs her zaman ki gibi doluydu bu yüzden ayakta yolculuk etmek zorunda kaldım. Bir süre sonra otobüs üniversitenin biraz aşağısında durdu. Otobüsten inip yürümeye başladım üniversiteye 5 dakikalık bir mesafe kalmıştı ki önümde yürüyen Jennie ve daha önce yanında hiç görmediğim çocuğu gördüm. Kim olduğunu bilmiyordum ama Jennie'den küçüktü sanki aman banane kimse kimdi.
Üniversite'nin kampüsüne girdiğimde sinirli bir şekilde yanıma gelen Jisoo unnie'yi gördüm niye bu kadar sinirliydi ki? Ben mi bir şey yaptım yoksa düşünüyorum da ben bir şey yapmamıştım. Hızlı adımlarla yanıma gelip "inanamıyorum ya gerçekten inanamıyorum" ne olmuş da tatlımı tatlı Jisoo unnie bu kadar sinirlenmişti "bir şey mi oldu Jisoo unnie" diye meraklı bir şekilde ona sorumu yönelttim ona "ne olucak seokjin benden notlarımı istedi bende insanlık niyetine verdim ama 1 hafta oldu getirmedi!" Jisoo unnie'nin her şeyini alıp bir yıl getirmeye bilirsin ama notlarını asla Jin'e kolay gelsin.
Jisoo unnie hukuk fakültesi 4. sınıftı gerçekten zeki biriydi her konuda bir fikri vardı çok iyi biriydi dersleri de dikkatle dinlerdi tam bir örnek öğrenciydi. Jisoo unnie ile kampüste oturmuştur ki Jennie ve o çocuğu tekrar gördüm belki Jisoo unnie biliyordur diye ona "Unnie şu Jennie'nin yanındaki çocuk kim?" dedim. Bana "o mu o Jennie'nin babasının bir arkadaşının oğlu yurt dışında okuyormuş ama orada ki eğitimini bırakıp buraya gelmiş."
Neden buraya gelmiş ki? Her neyse de Jisoo unnie bu kadar çok şeyi nereden biliyor "sen nereden biliyorsun bu kadar şeyi?" diye sordum ona "babam ve annem konuşurken duydum" dedi. Doğru ya Jisoo unnie'nin babasıyla babam tanışıyorlardı yani bilmesi normaldi. "Neyse benim derse gitmem gerek sonra görüşürüz" diyip Jisoo unnie'nin yanından ayrıldım.
Derse girdiğimde bos bir yer bulup oturdum ama arkamda oturan kişiye hiç dikkat etmemiştim. Bütün bir ders boyunca sıkıntıdan patladım hoca o kadar yavaş anlatıyordu ki uykum gelmişti. Nihayet ders bitmişti ders sırasında aldığım notlarında alıp anfi'den çıktım. Aldığım notları temize çıkarmak için kantine geçtim.
Kantin görevlimiz çok cimriydi hani o lisede ya da orta okulda sucuklu tost alırdık ama içinde sadece 3 dilim bakınca arkası görünen tostu en az 2 lira ya satan kantin görevlilerinden bile daha cimriydi. Neyse ki bugün şanslı günümde olucaktım ki ona değil eşine denk gelmiştim. Bir kahve alıp boş bir masaya oturup notları temize çıkarmaya başladım. Yaptığım şeye o kadar dalmıştım ki yanıma gelen kişiyi farketmedim bile.
Lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayın, düşüncelerinizi merak ediyorum❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Lives | Liskook
Fanfiction"Benim tek suçum, tek gecelik bir ilişkiden doğmaktı!"