Yanıma gelen kişinin bana seslenmesiyle kendime geldim "hey Lisa" bana seslenen kişiye baktığımda bu Jimin'di ona "ne istiyorsun Jimin" dedim. Bana "kalbimi kırıyorsun ben öyle bir miyim?" dedi. Ona "Jimin sen işin düşmese asla yanıma gelmezsin şimdi şöyle neden geldin". Jimim'in bu güne kadar işi düşmeden yanıma geldiği nerdeyse hiç olmamıştı. "Lisa yardım et Chaeyoung benimle konuşmuyor" Chaeyoung en yakın arkadaşlarımdandı Jimin'le de aralarını da ben yapmıştım bu yüzden Jimin ne zaman tartışsalar ya da kavga etseler bana gelirdi.
"Ne yaptın da kız senle konuşmuyor acaba" dedim ve notlarımı bir kenara çekip onu dinlemeye başladım "Lisa yemin ederim ben bir şey yapmadım" dedi. "Ne yani bu kız durduk yerde mi seninle konuşmuyor" dedim ve inanmayan gözlerle ona baktım. "Bak dün sinemaya gittik yemek yedik hiç bir şey yoktu çok güzeldi sonra akşam mesajlaştık bak inanmıyorsan mesajları sana göstereyim" dedi yemin ediyorum bu çocuğun bir sınırı yoktu.
"Tamam, tamam inanıyorum sana ben Chaeyoung'la konuşup ağzını aramaya çalışırım" dedim insanların mesajlarını asla okumam ve Jimin de doğruyu söylüyor gibi görünüyor "sen bir tanesini Lisa" dedi. "Tamam yalakalığa gerek yok" dedim Jimin masadan kalkıp kantinde çıktı. Saate baktığımda saat 09:05'di notlarımı çantama koyup masadan kalktım ve mühendislik fakültesinin yolunu tuttum.
Kampüs'ün içinde bir çok bölümün fakültesi vardı. Mühendislik fakültesi de bizim fakültenin hemen yanındaydı Chaeyoung'un bu saat'te dersi yoktu benimde Dersim'in başlamasına 25 dakika vardı yani onunla konuşacak kadar vaktim vardı.
Mühendislik fakültesi'nin olduğu alana geldiğimde Chaeyoung'un bulmak zor olmamıştı. Her zaman oturduğu bank'ta oturuyordu, dalgın görünüyordu bu Jimin öküzü ne yapmıştı acaba kıza? Chaeyoung'un oturduğu banka gidip yanına oturdum. Beni gördüğüne hemen sevinmiş hem de şaşırmıştı.
"Hoş geldin" dedi güler bir yüzle "bir sorun mu var dalgın görünüyorsun?" dediğimde derin bir iç çekti. "Annem ve babam dün gece yine kavga ettiler ama bu her zaman jin'den daha büyüktü!" Chaeyoung'u tanıdığım dan beri anne ve babasının arası her zaman sorunlu olmuştu. Anlamladıramadığım şey ise bir türlü boşanmalarıydı. Belki bunu kızlarının iyiliği için yapıyorlardı ama Chaeyoung kaç yaşına geldi hem bu yaptıkları kızlarına yaradan çok zarar veriyordu.
"Boş ver asma sen o güzel yüzünü" dediğimde bana sarıldı "iyi varsın Lisa" dedi. Sarıkamış arkadan Jennie'nin sesinin gelmesiyle son bulmuştu "Chaeyoung" ikimizde birden Jennie'yle döndük. "Chaeyoung biraz konuşabilir miyiz?" Dediginde bankta kalkıp "neyse görüşürüz benim derse yetişmek gerek" diyerek oradan ayrıldım.
Jennie'yle ile bir kaç ortak arkadaşımız vardı. Jisoo unnie ve Chaeyoung da ortak arkadaşlarımızdandı. Bu da yetmez gibi ikisi de ikimizin de en yakın arkadaşlarıydılar.
Jimin'le Chaeyoung'un onunla neden konuşmadığını söylemek için ona mesaj attım.Lisa
Chaeyoung'un morali bozukmuş seninde moralini bozmamak için seninle konusmamışJimin
Morali neden bozukmuş ki?
Lisa
Anne ve babası kavga etmiş bu yüzdenJimin
Peki çok sağol Lisa
Lisa
Bir şey değilCeza hukuku dersimiz vardı ve hoca geç kalınması dan hiç hoşlanmazdı. Amfi'ye girdiğimde hoca daha gelmemişti boş bulduğum bir yere oturdum. Yanımda ki çocuğa baktığımda bu o çocuktu babamın arkadaşının oğlu. Bir süre çocuğa baktığımda rahatsız olumuşa benziyordu, ah eğer bir insan bana öyle baksa ben de rahatsız olurdum bu yüzden hemen önüme döndüm.
Hoca ders esnasında bir soru sorduğunda ben de dahil kimse parmağını kaldırmamıştı. Sadece o çocuk soruyu cevaplamak için el kaldırmıştı ve soruyu da doğru cevaplamıştı. Ders sonunda sona ermişti amfi'den çıkıp kütüphaneye geçiyordum ki birden arkamdan biri bana seslendi "Lisa" arkama dönüp baktığımda bu o çocuktu ama adımı nereden biliyordu?
Yanıma gelip "Lisa sensin değil mi?" dedi bana "evet Lisa benim de ismimi nereden biliyorsun?" meraklı gözlerle ona bakmaya başladım "Sen Jennie'nin kız kardeşisin değil mi?" Hakkımda gerçekten bir yabancıya göre çok şey biliyor. "Evet ama ben hâlâ sorumun cevabını alamadım" dediğimde yüzünde bir gülümsemeyle "baban senden çok bahsetti seni bulmak için Jennie'ye sormam yetti" beni bulmak için mi neden beni gülmek istiyordu ki?
" Ah anladım ama neden beni bulmak idtiyordun?" dediğimde elini ensesine götürerek "şey duyduğuma göre sizin bir ders çalışma grubunuz varmış acaba beni o gruba alabilirmisin? Çalışma grubumuz olduğu doğruydu ben, bambam, beakhyung, hyunjin ve ryujin'in birlikte çalıştığımız bir çalışma grubumuz vardı. Bu cocukta babamın arkadaşının oğluydu "denerim ama notlarının iyi olması gerekiyor" dediğimde telefonunu çıkarıp notlarını gösterdi 85'den aşağı notu yoktu.
"Ben gruptakilere sorucam" dedim. "Teşekkür ederim" diyip gidiceği esnada kolundan tuttum "ismini söylemedin" dedim "ah doğru kusura bakma dalgınlığıma gelmiş" diyip elini uzattı " ben Jungkook, Jeon Jungkook" uzattığı elini sıktım tekrar dönüp gitti. Bir süre öylece durdum beni kendime getirense ryujin'in araması oldu
Lisa
AloRyujin
Lisa bugün gelmiyorsunLisa
Hayır geliyorumRyujin
O zaman acele et başlamak için seni bekliyoruzSaat'te baktığımda çok geç kalmıştım "hemen geliyorum" diyerek telefonu kapattım. Çalışma grubumuz genellikle okulun kullanılmayan eski deposunda toplanır çalışırdık. Bizden sonra da Jisoo unnie'lerin grubu gelirdi. Bu depo aslında onlar çalışılır bir yere haline getirmişti ama bizim de kullanmanıza izin veriyorlardı.
Depoya vardığımda bizimkiler oturmuş beni bekliyorlardı. "Çok şükür gözümüz yollarda kaldı" diye yakındı hyunjin "ne deseniz haklısınız üzgünüm" diye özür diledim "sorun değil hadi oturda başlayalım" dedi ryujin. Masaya oturdum ve çalışmaya başladık, anlayışlı arkadaşlarım olduğu için gerçekten şanslıydım.
"Bugünlük bu kadar yeter birazdan Jisoo unnie'ler gelir" diyen Bambam'ın sesiyle hepimiz kafamızı dersten kaldırdık saate baktığımda saat 15:17'ydi. Bambam haklıydı birazdan Jisoo unnie'ler gelirdi. Herkes toparlanmaya başlamıştı bende başlamıştım ki birden Jungkook'un benden istediği şey geldi aklıma "çocuklar size bir şey söylemem gerek" dediğimde herkes birden bana baktı.
"Ne söyleyeceksin" diye sordu beakhyung "şey beim bababamın bir arkadaşının oğlu burda hukuk okumaya başlamış ve bizim çalışma grubuna katılmak istiyor" dediğimde herkes şaşkınlıkla bana baktı. "İyi olur ama notları nasıl" dedi ryujin diğerleride onu onaylar bir şekilde baktı ona "85'den aşağı notu yok" dediğimde "bence alalım çocuğun notları iyiymiş" diye atladı bambam beakhyung'da onu onayladığını belli etmek için başını salladı "peki gelsin bakarız sevmezsek çıkartırız" dedi hyunjin ryujin'de "aynen" diyerek onu onayladı.
Yorum yapıp oylamayı unutmayın lütfen💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Lives | Liskook
Fanfiction"Benim tek suçum, tek gecelik bir ilişkiden doğmaktı!"