find you

21 1 19
                                    




Jeon Jeongguk, sen aptal bir eşofman takımının içerisinde bile nefes kesiciydin.

Kapüşonlu kazağının kollarını dirseklerine kadar çeker, damarlı ve bembeyaz kollarını ortaya çıkarır, saçını tamamen dağınık bir hâle getirdikten sonra yavşakça gülümserdin. Evet, doğru duydun yavşakça. O yavşak gülüşünle onlarca kızın bacaklarını birbirine bastırmasını sağlardın ve inan bu benim sinirlerimi bozardı.

Sen çoğu zaman sinirlerimi bozardın ve bu benim senden nefret edebilmek için güzel bahaneler bulmamı sağlardı. Yine de Jeongguk, her ne kadar senden nefret etsem de içimde sana doğru yönelen o sevgiye bir türlü karşı çıkamazdım.

Şimdi; karşımda o aptal eşofman takımınla durmuş, kolunda ters dönmüş saati düzelttikten hemen sonra o güzel- gerçekten güzel ellerini cebine koyarak başını aşağı eğmiştin. Evet, neden güldüğünü biliyordum. Ben de kendimi saat öğleden sonra biri geçmişken, rengi solmuş sarı tişört, kırmızı bir şort ve ağzı yüzü bütün gece dondurma yemekten kirlenmiş bir şekilde görsem gülerdim. Eminim saçlarım dün akşam cips yerken oynadığım için yağlanmış, kabarmış ve komik bir hâl almıştı.

Gülmekte haklıydın.

Ben de Jeon Jeongguk olsaydım Kim Taehyung'un bu aptallığına gülerdim.

"Ne istiyorsun?" demiştim, kendi düşüncelerime sinirlenirken. Kapının koluna sıkıca tutunan ellerimin bir sonraki hamlesi belliydi. Bu güzel yüzüne karşı kapıyı sertçe çarpmak ama annem beni saygılı bir çocuk olmam için yetiştirmişti.

Eğik başını kaldırmadan önce attığın o gülüş bir an için benimde bacaklarımı birbirine bastırmamı sağladı, ama sadece bir an, ufacık bir an. Sertçe yutkunduğumda bunu fark ettiğini biliyordum çünkü gülüşün daha keskin bir hal almıştı ve benim gözlerinde gördüğüm parıltılar endişemi bir üst seviyeye taşımıştı.

Şerefsizdin. İnsanların üzerinde bıraktığın etkiyi biliyordun ve bunu kullanmaktan asla çekinmiyordun. Aptal gibi senin ağız sulandıran güzelliğinde kaybolurken o ağzından düşürmediğin yavşak gülümsemenle konuşmuştun.

"Hyung, yardımına ihtiyacım var."

Ve ben sana sürekli yardım ederdim, Jeongguk.






_

2019.

find you | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin