~5

16 1 3
                                    

2 ay sonra ~
Psikolog ile son kez görüşmüştüm en sonunda taehyung'u kaybetme korkusu ile görüşmeyi bırakmıştım emindim taehyung gerçekti..
Annemler pek çok kez aramıştı hepsine yakında döneceğim mesajı ile gecistirmistim ama herkes biliyordu ki uzun süre uzak kalacaktim.
Taehyung bana kendimi iyi hissetiriyordu ona sarıldığımda rahat ve bi o kadar huzurlu hissediyordum sanki bütün dünyadaki kötülükler, kin ve nefret bitmiş gibi..
Hayat zordu benim için heleki gece gördüğüm rüyalar duyduğum garip sesler evet bunca zorluk arasında taehyung u bulmuştum ben kadar rahat olan genç yakışıklı ve zeki.. Adeta bir sanat eseri saygılı,becerikli ve tarz sahibi olmasını atlayamazdim. Genel kahve tonu giyimleri ,giydiği kalsik eski tür sivri burun ayakabilar ile zarafetine zarafet katıyordu.

Bu kadar bağlanmış olmam normal miydi? Yada bir erkeğe aşık olmam. Hayatın önümüze koyduğu tabular kafamı bulandırır ken taehyung geldi:
Tae:sevgilim yine ne düşünüyorsun şaşkın şaşkın
Artık taehyung ile konuşmamın zamanı gelmişti içimdeki bu korku dolu çocuğu dışarı vurmam gerekiyordu, nereye kadar sakliyacaktim?
Jk:tae konuşmamız gerek
Tae:dinliyorum bebeğim
Jk:uzun zamandır bunun hakkında düşünüyorum acaba cidden bir hayalet ve bir insan olur mu? Bunu görenler ne düşünür? Kafamdaki bu düşünceleri atamıyorum , Kulaklarım kanıyor gibi hissediyorum,tavana bakamiyorum ,kolayca bunaliyorum,Anksiyetem ,gizlice içimde dolanıyor , nefes almamı zorlaştırıyor ,sözler üzerime üzerime geliyor ,başka biriymiş gibi hissettiriyor.
Tae:Sakin ol bebeğim biz birlikteyiz hep beraberiz üzülmen için bir sebep yok ayrıca içinde biriktirme lütfen anlat bana seni her zaman dinlerim.
Jk:Keşke o kadar kolay olsa pisikologa gitmeyi bıraktığmdan beri kötü hissediyorum .
Tae: Sana söylemiştim eğer devam edersen ben giderim .
Jk: Seni kaybetmek istemiyorum ama böyle hissetmek de istemiyorum nalet olsun ki yine arada kalıyorum .
Tae:çok net kook ya ben ya onlar
Jk: hadi ama tae cevabım çok net.
Tae:o zaman bunlari düşünme ve o güzel kafandan çıkart emin ol ben gerçeğim ve bir gün  karşına çıkacağım. Sabirla beni bekle..

Selam 4 kişi olmuşuz yavaş yavaş büyüyoruz çaba sarf ediyorum umarım daha guzel şeyler cikicak yeni yeni öğreniyorum diyelim lütfen anlayış gösterin
Tamam yeter naziklik nasılsınız LGS nasıldı Allah ziyacigimi alsın neyse kardeşim aç kapıyı Aras kargo skdsmsm

ghost darling Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin