Para Herşeydir

35 7 7
                                    

Mükemmel bikinimle alt kata indim tam da tahmin ettiğim gibi zırlak velet ağlıyordu. Bu neydi canım böyle gitsin anasının yanına. AVM'den çıkıp villamıza geri döndük. Hemen Melisa'nın valizlerini hazırlatıp anasının yanına uçurdum. Oh be param var pulum var tek başıma yemek yerine niye bir velete harcıyayım? Melisa gittiğine göre rahat rahat gezebilir ve hot boyları kesebiliriz. Hatta akşam yemeğimi dışarıda lüks bir yerde yiyeyim belki kısmetim açılır. Saate baktım zaten akşam olmak üzereydi anca hazırlanırdım ben. Kırmızı aşırı pahalı bir  elbise giydim ve özel kuaförümü çağırdım. Kendimde bir değişiklik yapmak istiyordum. Saçımı turuncuya boyatmaya karar verdim. Yani güzelim şimdi kabul edin her renk yakışır bana. Kuaför işini hallettikten sonra gitti. Makyajımı yapıp çıktım bende. Allah'ım çok güzel olmuştum. Lüks lokantaya oturdum ve menüye baktım. Valla garip garip şeyler vardı. Ne kadar zengin olsam da çiğ köfteyi hiçbir şeye değişmezdim. Ne yazık ki burası zengin yeri olduğu için çiğköfte yoktu. Neyse ben en pahalı yemeği seçeyim azıcık bir şey yerim sonra çiğ köfteciye giderim. Yurt dışında çiğ köfteyi nereden bulacaksın derseniz ben bulurum. En pahalı yemeği seçip beklemeye başladım. Boş boş durmadım tabi hot boyları kestim biraz. Beluga hayvarı diye bir yemek sipariş ettim. Kilosu 15.000 dolar olan. Çiğ köfte yiyeceğim için yarım kilo sipariş ettim ucuzdu bayağı ama olsun. Tadı güzeldi yani. Hemen lüks yerden çıkıp çiğköfteci aramaya başladım. Miami' de nereden bulacaksam. Özel şoförümle bütün sokakları gezdik. Allah'ım çok şükür bulmuştum. Hemen bol acılı  3 tane sipariş ettim. 3 tanesini de kendim yemeyeceğim tabiki birini şoföre vereceğim.

-Valla Allah razı olsun abi koca Miami'de bir tane mi çiğ köfteci olur? İyi ki açmışsın burayı valla.

Abi bana gülümsedi. Bende ona fazla takılmayıp çiğ köfteyi gömdüm. O sırada yüzümde bir flaş patladı. Hayır hayır olamaz magazinciler! Hemde türk magazinciler. Beni burada da buldular. Allah sabır versin bana.

- Lahmacun bey kızınız Melisa nerede?

- Lahmacun bey çiğ köfteyi çok seviyorsunuz galiba

- Lahmacun bey bu paranın suyu nereden geliyor?

- Lahmacun bey yani zenginsiniz yiye yiye çiğ köfte mi yiyorsunuz?

İşte bu beni çıldırtmıştı. Ne demek çiğ köfteye hakaret edersin. Hemen magazincinin üstüne atladım demek isterdim ama saçım başım bozulur bir de bunlara palyaço olmak istemiyorum. Ama laf dalaşına girebilirim.

- Ne demek çiğ köfte mi yiyorsunuz. Yerim ne var. Sen nasıl çiğ köfteye hakaret edersin. İstersem bu dükkanın hepsini satın alırım. Hatta Miami'ye çiğköfteci açıyorum. Herkes hazır olsun. Şimdi gidin buradan. Salın beni.

Şu güzelliğe bir bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu güzelliğe bir bakın.

Uzuuun zamandır bölüm yazmıyorum çünkü canım istemedi bu kadardı tşk öd bb.

Uzzzzzumaki bu da benim kankilerim Arı Bal ve Şukufe'nin hesapları onların yazdığı hikayeye bakabilirsiniz.

Lahmacun Ilıcalı'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin