Am ajuns la scoala.Profesoara intra in clasa,si incepe sa faca prezenta.Imi aud numele:Rebeca Pierce.
-Prezenta, strig eu.
Uitându-ma in clasa,observ tot felul de copii:fete drăguțe,fete emo,fete tocilari,băieți si tot asa.In ultima banca,pe rândul de langa geam observ un baiat,inalt, cu parul brunet,ochii verzi si bine facut.Dupa câteva minute,prietena mea,Sophie imi atrage atenția,spunându-mi ca ma holbam la băiatul din ultima banca.
-Bun,acum ca am facut prezenta,eu sunt diriginta voastră Annie Le'blanc,profesoara de limba franceza.Dat fiind ca este prima zi,o sa va dau un mic proiect.O sa va aleg perechi,si va trebui pana saptamana viitoare la ora,sa faceți o lucrare cu, cum ați vrea sa fie prima zi de liceu din acest an.Rebeca,tu o sa faci pereche cu Roberto.
Ma uit prin clasa.Ma gandesc cine ar putea fi Roberto.Ma uit in spatele clasei,la băiatul pe care l-am zărit adineauri zâmbindu-mi.Se termina si ora.
-Buna! Eu sunt Roberto Clarie,vom face proiectul impreuna.
-B-buna,spun eu balbaindu-ma.
-Ce ar fi sa ne vedem dupa scoala, la Mall sa vorbim?
-Pai,eu m-am mutat in oras de curând,nu prea stiu orașul asa de bine.
-Ok atunci,ne vedem in fata școlii azi la ora 18:00.
-S-a facut.
Ies pe usa clasei, si pe hol o vad pe Sophie.
-Eiii cum a fost?? zice Sophie entuziasmata.
-Doar am vorbit.Am decis sa ne vedem in fata școlii la ora 18:00 si sa vorbim despre proiect.
-Ai grija sa nu pari prea evidentă ca iti place de el.Eu una imi dau seama,de restul nu stiu.
-Ok Sophie,voi avea grija
*Scuze pentru eventualele greseli*