Before I begin, I would like you all to know that I use different fonts for different things~!! For example...
𝚃𝚢𝚙𝚎𝚆𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛 - 𝚂𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐
𝐒𝐞𝐫𝐢𝐟 - 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠
𝓢𝓬𝓻𝓲𝓹𝓽 - 𝓐𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 (I apologize if there are some of you out there that can't read cursive!! I will be sure to put the Original font next to/underneath it!!)
𝖲𝖺𝗇𝗌 - 𝖢𝗈𝗇𝗍𝖾𝗑𝗍/𝖲𝗎𝖻𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾
Final note:
Warnings: possible 13+ scenes, Cursing, signs of depression and/or physical and mental abuse (Which has to do with Y/N)
Now, I'm sorry to keep you all waiting, but let's get started~!!
---------------------------------------------------------------------
𝖸/𝖭 𝖯𝖮𝖵:• 𝓢𝓲𝓰𝓱 • (sigh)
💭𝐈 𝐬𝐞𝐫𝐢𝗼𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐧𝗼𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝗺𝐞 𝗼𝐮𝐭 𝗼𝐟 _____ 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝗼𝗼𝐥!! 𝐀𝐥𝐥 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝗼𝐮𝐭 𝗼𝐟 𝐬𝗼𝗺𝐞𝗼𝐧𝐞..- 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝗼𝐰 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝗼 𝐠𝗼 𝐭𝗼 𝐇𝐲𝐚𝐤𝐤𝐚𝗼𝐮 𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝗺𝐲.. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐡𝗼𝐩𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐚𝐝..💭
---------------------------------------------------------------------
𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗀𝗅𝗈𝗈𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗈𝗇, 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖽𝖺𝗒.
𝖬𝗂𝗇𝗎𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗂𝗆𝖺𝗅 𝖾𝖺𝗋𝗌, 𝖸/𝖭 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗂𝗆𝖺𝗅 𝖾𝖺𝗋𝗌. 𝖡𝗎𝗍 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾.
• 𝓨/𝓝 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓼 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼𝓻𝓸𝓸𝓶 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓭𝓲𝓻𝓽𝔂 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓪𝓬𝓮, 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓶𝓶𝓮𝓭𝓲𝓪𝓽𝓮𝓵𝔂 𝓬𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓮𝔂𝓮 𝓰𝓸 𝓫𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓼 𝓨𝓾𝓶𝓮𝓴𝓸 𝓙𝓪𝓶𝓪𝓫𝓲, 𝓜𝓪𝓻𝔂 𝓢𝓪𝓸𝓽𝓸𝓶𝓮, & 𝓡𝔂𝓸𝓽𝓪 𝓢𝓾𝔃𝓾𝓲 • (Y/N walks into the classroom with a dirty look on her face, the people that immediately caught your eye go by the names
Yumeko Jamabi, Mary Saotome, & Ryota Suzui)𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝗀𝗈𝗋𝗀𝖾𝗈𝗎𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖿𝗎𝗌𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝗈𝖻𝗌 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾.
• 𝓨𝓸𝓾 𝔀𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓼𝓲𝓽 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓼𝓲𝓰𝓷𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓼𝓮𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓽𝓸, 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓮𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓽𝓸 𝓡𝔂𝓸𝓽𝓪 • (You went to go sit down in the designated seat the teacher told you to go to, and that seat was next to Ryota)
'' 𝚄𝚖𝚖.. 𝙷𝚒! 𝚂𝚘 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚈/𝙽, 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝? '' 𝚁𝚢𝚘𝚝𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚜 𝚙𝚘𝚕𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢.
𝖸𝗈𝗎 𝗁𝗎𝗆 𝖺𝗌 𝖺 𝗒𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝗌𝖾.
'' 𝚂𝚘.. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗? '' 𝚈𝚞𝚖𝚎𝚔𝚘 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.
'' 𝚄𝚖𝚖.. 𝚆𝚎𝚕𝚕.. 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 __________ & __________.. ''
'' 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚌𝚘𝚘𝚕!! '' 𝚁𝚢𝚘𝚝𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚈𝚞𝚖𝚎𝚔𝚘 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚌𝚑𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚗.
---------------------------------------------------------------------
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗅𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝖼𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗆𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈...
---------------------------------------------------------------------
HAH! YOU THOUGHT- Anyways- leave a comment on who you think you bumped into, and I hope you enjoyed this short part! I know others will be longer, and if your reading this around the first publish date, I will most likely already be working on chapter 2! See you all soon!!
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
YOU ARE READING
♔︎𝐈. 𝐌𝐈𝐃𝐀𝐑𝐈 𝐗 𝐅𝐄𝐌!𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑♔︎
Fanfiction✰𝑳𝑮𝑩𝑻𝑸+ 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒍𝒚!✰ ❀𝑵𝑺𝑭𝑾 𝑰𝒔 𝑨𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅!❀ ☮︎𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝑫𝒐 𝑵𝒐𝒕 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝑶𝒏 𝑴𝒚 𝑾𝒐𝒓𝒌!☮︎ ߷𝑹𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅!߷