Sai's Vidai look
Mangal sutra
Bangles
Hairstyle
Eye Makeup
Lipstick
Now they are leaving to Nagpur . Sairat , Sunny and Pakhi seat in one car . And Mohit and Karishma seat in one car .
Patralekha want to seat with Virat .
Patralekha went to open of back seat .Sunny : Pakhi aage in front par aa jav . Piche newly weds baathe gay .
Sairat seat inside the car they are leaving . And Sai was remembering her childhood . Ans then suddenly she start crying 😭😭😭😭.
Virat : kya hua Sai....
Sai : kuch nahi vooooooo........
Then she tightly hugged virat . Pakhi feel jealousy 😡😡. Sunny is seeing teasingly 😜😜
Virat : kya hua Sai batao .....
Sai is she said nothing just crying .
Virat : Abba ki yaad aa rahi hai .
Sai nodded her head .Sai : Haa
Virat break the hug . But Sai hugged again . Pakhi is still in jealousy . Sunny is again see Virat in teasing way .
And after some time Sai sleep in Virat's hands and Sai shivering .
Virat : Sunny Ac slow kar de .
Sunny : Kyu Bhai ( in teasing tone )
Virat : Sai ko dhandi lag rahi hai .
Sunny : thek hai .
And then Virat also sleep and Sai is sleeping in his hands . He don't want to disturb her . They both sleep in same position.
Then they Nagpur .
Sunny : Virat mere bhai ab uth ja . Hum ghar toh ch gaye .
Virat his still sleeping : hmmm
Virat : Sai utho ghar aaga ya .
Sai is waking up .
Then Pakhi ne zor se door bandh keya .Sai : kya ho aa hum ghar aag ye . .......
Virat : Haa chalo .....
Pakhi went towards chavan niwas to inform that we are arrived . But she does not tell that Sai is also come . She want to create drama .
Bhavani Kaku : Ashwini , Sonali lava kar (jaldi aao ) .
Sonali kaku and Ashwini kaku came with aarti ki thali and sweets .
They all came Sai is standing behind Virat .
Ninad : ke kaun hai Virat .
Virat : Ye Sai hai Kamal Sir ki daughter .
Bhavani : Par ye yaha kya kar rahi hai . Ahe te toh shaadi shudha hai .
Virat : Haa Kaku li ne....
Ashwini ( whispered to Sonali ) : ketne khubsurat hai kas ye mere Virat ki baiko hoti .
Shivani : kitni pyaari hai
Sonali : Par kisi ka Husband , Pati , Var kaha hai .
Pakhi : ye raha aap ke samne IPS Virat Chavan.
Sonali , Ashwini , Bhavani , Ninad , Omkar : Kya tune shaadi kar li . Aur hume bataya bhi nahi .
Shivani : tune Hume batana bhi jarori nahi samja .
Bhavani : tujhe ke ladki kitni he pasand thi toh bataya kyu nahi hum te liye baat kar te . Teri shaadi bhi dhoom dham si hoti . Chal koi baat nahi par ye ladki iska naam kya hai ....
Virat : Sai Joshi
Bhavani : Ab Sai joshi nahi ye Sai Virat Chavan hai . Chavan Niwas ki bahu hai .
Shivani : Viru ab party toh banti hai .
Virat : haa Shivani Bua par jab Samrat aayega tab hum ek badi party karege
.When Patralekha heard that samrat will return she ran in her room .
Bhavani : lagta hai Samrat ki yaad aagi hai .
Sai and Virat both are happy 😊😊 there no issue .
Dinner ke baad Sai , shivani bua are cleaning dinning table and Pakhi and Karishma are cleaning kitchen . And All elders has gone their respective rooms .
Virat is looking at Sai continuously . After some time Shivani Bua clear her throat .
Shivani : Sai ke shivya ya ha aur bhi cheez hai dekhe ke liye ( in teasing tone ) .
Virat came back to sense : Arrreee nahi Shivani Bua yesa kuch nahi haa
Sai : Shivani Bua aap mujhe mera room baata sakti hai .
Shivani : Arrree Sai abhi itni kya jaldi hai sone ke
Sai : Nahi Bua vo mujhe clothes change kar ne the .Then Shivani Bua and Sai went to Sairat's room . Sunny called Virat .
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
I hope you like this if you like this so vote it and comment it .
YOU ARE READING
Destiny Will Decide Sairat
Short StoryThis story starts from Sairat marriage in this story marriage is no deal all family members are same . All family members are same and all family members are positive and they accept Sai as their daughter-in-law . Pakhi is as usual creating drama a...