𝑹𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝑹𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒓💜

38 14 17
                                    


𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐, 𝒈𝒐𝒓𝒈𝒆𝒐𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒇𝒕 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆💜💜💜.... 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆𝒍𝒍... 𝑨 𝒘𝒂𝒓𝒎 𝒉𝒖𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔.

𝑻𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍. 𝑩𝒖𝒕 𝒊 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈. 𝑺𝒐, 𝒊 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒉𝒚 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖❤️❤️❤️
❤︎❤︎❤︎❤︎

𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒖𝒏𝒊𝒒𝒖𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕.𝑺𝒐, 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒖𝒈𝒍𝒚 𝒄𝒖𝒛 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 "𝒀𝒐𝒖".𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉.


𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒆𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒇𝒆.𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒚. 𝑺𝒐, 𝒄𝒉𝒆𝒓𝒊𝒔𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏.

★ 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒇𝒆.𝑺𝒐, 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒈𝒆𝒕 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒊𝒕.(𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘)

✵ 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒐 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒊𝒈𝒈𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒐𝒓.

❄︎ 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒈𝒆𝒕 𝒋𝒆𝒍𝒂𝒐𝒖𝒔 𝒐𝒇 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔.𝑪𝒖𝒛 𝒋𝒆𝒍𝒂𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒇𝒊𝒓𝒆.𝑾𝒉𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒓𝒎𝒕𝒉 𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒖𝒓𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇.


𝑺𝒐 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒂𝒈𝒓𝒆𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆???. 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔~~~
𝑺𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔 𝒕𝒐𝒐.❤️❤️❤️

ForeverYoung07_
gnanika_bts_army
JhopeMyBeloved
KinkyyBerryy
Lost-in-Illusion
AMELIE1318
Stay_x_MOA_ForLife
itisbluemoon
Clumsyclown1234
riyuluvbts
SUNNNnSeOhO12
kritikagupta02
bhangtansoyenda
Eeveearmy
Namshi07
NadiaXmochi
parkesha03
kookiebear04
Eterna21

Sorry if I forget to tag you. tell me I will tag you next time❤❤❤. And if you are already my friend thank you so much for being my friend.❤❤❤ and if you are not let's be friends if you want hehe. I love you ❤❤❤.


The tag bookWhere stories live. Discover now