3.Bolum Adını siz koyun

296 11 3
                                    

Tam o anda kafamı sesin geldiği yere çevirdigimde bir ne görim eski sevgilim sarp.

"aaaa Sarp"

"Gördüğüne mutlu olmamış gibisin"

"Eski sevgilisini gören bir insanın hiç mutlu olduğunu gördünmü" diye bir yalan uydurdum. Sarp'ın bu okulda ne işi var ki zaten okulla alakası bile yok. Sarp benim eski sevgilim yaz tatilinde kumsalda tanıştık. Benim babamla onun babası çok yakın arkadaşlar ve aynı yere tatile gitmiştik. Denizde boğulurken beni kurtardı işte o andada sevgili olduk ama ben onu sevmiyordum bile hiç kimseye aşık olmadım ve olmakta istemiyorum. Sarp beni aldatmıştı ve kendisi bana gelip 'seni aldattım' dedi. Çok garip değilmi ? ammaaan boşver zaten ayrılmak için de iyu bahane.

'Halen atarlımısın bana'

'Seni unuttum bile atarlanmak ne kelime ki Sarp'

Hoca ordan.

'konuşmayın be konuşmak isteyen dışarı çıksın' dedi.

Ve sınıfın yarısı dışarıya çıktı Sarp'ta dahil Oha oha nasıl bir okula düştüm ben ? Ders sonunda bitti koridorda yürürken bir kıza çarptım kız çok tatlı biriydi kahverengi saçları mavi gözlü bir kızdı.

'Pardon birşey oldumu'

'Yok önemli değil sen okula yeni gelen kızsın heralde'

'Evet dedikodu hemen yayılmış okula'

'Hayır ben okulun temsilcisiyim'

'Pardon'dedim ve ikimizde gülümsedik.

'Adın ne peki'

'Duygu senin'

'Bende Göksu tanıştığıma memnun oldum'

'Bende artık benim eve gitmem lazım yarın görüşürüz' dedim ve okuldan çıktım tam o anda bana çarpan çocuğu gördüm okulun kapısına yaslanmıştı görünmeden hemen çıktım arkamdan bir ses duydum.

'Duyguuu'

bu Sarp ve Göksu olamazdı kafamı çevirdim ve...

Sadece ArkadaşızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin