2.4

14K 1.1K 749
                                    

"Hoşçakalın millet. Bir sonraki yayında görüşmek üzere"

Yayın kapandığı anda bilgisayarımı kapatıp yatağa uzanmış, uzun zaman sonra yayın izlememin verdiği mutluluk duygusu ile gülümsemiştim. Uzanıp telefonumu almış, mesaj kutumu açıp Taehyung'a nasıl bir mesaj atmam gerektiğini düşünmüştüm. Ne diyecektim? Konuya direkt girmeli miydim? Hâlâ duygularımdan emin olduğum söylenemezdi.

Ne tepki vereceğini bilmiyordum. Aklım hâlâ karışıktı. Emin değildim, emin olamıyordum. Onu yanlış yorumlamak ve onu kaybetmek de istemiyordum. Oflayıp telefonumu tekrar bıraktığımda bu işi mesajla çözemeyeceğimi anlamıştım. Yüz yüze konuşmalıydık ama tepkisini görmek istiyor muydum?

Berbat bir ikilemdi hatta ikilem değil bir çıkmaz sokaktı. Ne kadar koşarsam koşayım sona asla yaklaşamayacağımı hissediyordum. Birinden yardım almalıydım ama bu onların yardımıyla yapılacak bir şey değildi. Her şey bende bitiyordu ama ben ümitsiz vakaydım.

Seokjin ve Namjoon Hyung için ne kadar kolaydı oysa ki? Belki gerçekten kendimi kandırıyordum ortada aşk diye bir şey yoktu. Gelen bildirim sesi odanın sessizliğini bozarken düşüncelerimden ayrılmış, telefonu elime alıp gördüğüm mesaj ile kalbimin maraton koşucularını elediğini hissetmiştim.

*

Taehyung
Selam, müsaitsen gece takılalım mı? Gitarda çoktan birkaç akor öğrendim bile ;)

Jungkook
Hızına yetişilmiyor :D

Müsaitim

Yine aynı saatte aynı yer?

Taehyung
:)

Bana uyar

😋

*

"Kırmızı ev mi? Buradaki bütün evler beyaz. Pardon kırmızı kapı. Baştan desene mahalleyi on kere turladım. Evet yanımızda. Evet o da geldi. Şu önünde 3 tane araba olan ev mi? Tamamdır bulduk sanırım"

Telefonu kapatıp Jimin Hyung'la elimizde kartonlarla ilerlemiş, doğru ev olması için dua ederken uzanıp zile basmıştım. Seokjin Hyung yüzündeki gülümsemesi ile bizi karşılamış, elimizdeki kartonları alıp bizi içeriye buyur etmişti. Ev daha dizayn edilmemesine rağmen yinede mükemmel görünüyordu.

Seokjin Hyung'un göstermesi ile salona doğru ilerlemiş, yerde kutudan aldıkları tuhaf eşyaları denerken karşılamıştı bizi Taehyung ve Namjoon Hyung. Namjoon Hyung'un burada olacağını biliyordum ama Taehyung'u yayınından birkaç saat sonra canlı görmek özellikle ev haliyle görmek asla beklediğim bir şey değildi.

"Bana bir gün dünyanın en ünlü insanları ile aynı evde bulunacaksın deseler asla inanmazdım. Dilenci değilim yanlış anlamayın ama bir imza rica etsem?"

Jimin Hyung benden daha bir şekilde salona girmiş, Taehyung ve Namjoon Hyung bizi gördükleri anda gülümseyip selam vermişlerdi. Taehyung ileyken gerçekliği sorguladığım çok an olmuştu. Hatta her anımızda sorgulardım ama bu an sanırım diğer anlardan daha gerçek dışıydı. Tedirgince koltuklardan birine oturmuş, sakin olabilmek adına derin derin nefes almaya başlamıştım. Jimin Hyung bu konuda benden daha iyiydi. Çalıştığı yerde fan buluşmaları yapıldığı için ünlülerle konuşmaya alışkındı, benim kadar heyecanlı ya da tedirgin olmuyordu. Ben ise kalbim duracakmış gibi hissederken birkaç adım ötemde oturan Taehyung yüzünden bayılmamaya çalışıyordum.

𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 ↬ 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin