Hürkan'ın evine gidip kapıyı çaldım. Açtı birkaç dakika sonra belinde havluyla.
"Oh, bana güzel gözükmek için mi böyle açtın kapıyı? Hoşuma gitti." dedim flörtözce şakasına gülerek. Güldü o da ve "tabii canım, özenle." dedi.
Geçtik içeriye. Odasına gidince peşinden gidip yatağına yattım.
"Bi giyinseydim olum."
"Giyin olum ben bakmıyom." deyip telefonumla ilgilenmiştim.
Tişörtünü giyerken izledim onu. Çok güzel bir vücudu vardı. Bana dönünce göz göze geldik. Gözlerini kısıp "sapık." dedi ben de güldüm o da güldü.
Yanıma uzanıp telefonuyla ilgilenmeye başladı. Onu izledim çaktırmadan, fazla güzeldi.
Bir süre kaldık öyle.
"Hürkan."
"Hm?"
Parmaklarımı yumuşak yanaklarında gezdirmemle bana baktı.
"Film izleyelim mi?"
"Olur ama önce markete gidip abur cuburlar alalım."
Kalktık ve markete gidip bir sürü şeyler doldurduk sepeti.
"Ya Hürkan çok fazla şekerli şey aldın, sevmiyorum ben."
"Ya sen de ekşi veya acı şeyler al kendine özel."
"Oraya gidiyoruz o zaman, hadi. "
Elinden tuttum ve ekşi şeylerin satıldığı yere geçtik. Aldım bir şeyler. Gidip ödedik birlikte ve geçtik evine.
Başlattık filmi ve izlemeye başladık. Ara sıra gözüm onun güzel yüzüne kayıyordu doğal olarak.
Filmden ziyade onu izlemek bana göre daha hoştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Luv U -PorGola-
Fanfiction"Seni seviyorum Hürkan, sana çok aşığım.." demişti dudaklarıma öpücük bırakmadan hemen önce..