"Amına koyayım sikeceğim böyle işi ya!"
"Ya Ömer sakin ol, alt tarafı Emre sana çelme takmış sen de düşmüşsün. Aslında.. Kızmakta haklıymışsın sustum tamam. "
"Şerefsizi döveceğim çok fena! Beynimi yardı orospu çocuğu."
Gülmesiyle ona baktım. Bütün sinirim uçup gitmişti bir gülüşüyle.
Her şeyi siktir edip gülüşünü izledim sadece. Bana göre hava çok hoştu, sıkılmadan saatlerce onun gülüşünü dinleyebilirdim. Huzur vericiydi sesi.
"Hürkan."
"Evet? "
"Emre şerefsizine pusu kurmama yardım et."
"Nasıl yani? "
"Onu ara de 'kanka gelsene bize takılırız' ama benim olduğumu söyleme, o gelsin ben de beynini deşeyim onun. "
Kıkırdadı. "En iyi arkadaşıma yapamam bunu. "
"Ya yap harbi ne istersen yaparım. "
"Ne istersem mi? "
"Evet."
Mutluluğun için de yapardım ben ne istersen Hürkan..
"Tamam kabul. "
"Güzel."
Aradı Emre'yi ve söyledi öyle.
"Yemi yuttu, geliyor. "
"Güzel. sıçacağım ağzına onun beklesin o. "
"Mısır patlatayım bari izlerim sizi. "
Gidip mısır patlatmıştı kendine cidden. Güldüm. Emre geldi o sırada. Şimdi sıçmıştı işte.
--------------------------
Şu an gece yarısıydı ve ben Hürkan ileydim hâlâ. Bundan hiç rahatsız değildim. Aksine hoşuma gidiyordu.
İçmek istemişti o ve içki almıştı. İçiyordu benimle saçma sohbetler ederken. Onun sarhoş olması çok eğlendiriciydi. Çok tatlı oluyordu.
"Ömerrr."
"Hm? "
"Ne istersem yapacaktın değil mi? "
"Hmhm."
"Güzel, şimdi bir isteğim var. "
"Nedir? "
Bana yaklaştı. Bir süre yaklaşmaya devam etti ve dibime gelince durdu.
"Beni öpmeni istiyorum Ömer, dudağımdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Luv U -PorGola-
Fanfiction"Seni seviyorum Hürkan, sana çok aşığım.." demişti dudaklarıma öpücük bırakmadan hemen önce..