Part 5 - I won, see One direction

600 92 2
                                    

*z pohledu Darcy*

"Tak co tam vidíš tak úžasnýho, že pištíš na celej nákupák?" zeptala jsem se Annie "One direction!!! Obchod s One direction!!!" a začla hysterčit ještě víc "Co! Kde?" byla jsem zmatená "Támhle podívej." a ukázala směrem k jednomu z obchodů, kde na velké ceduli bylo velkým písmem napsáno '1D WORLD' "No jooo...panebože...já nemám slov...." řekla jsem rychle, ale to už Annie běžela do obchodu 'Omg, moje kámoška se asi zbláznila.', řeknu si pro sebe, seberu její tašku ze země, kterou tam v tom spěchu odhodila a běžím za ní. Když vstoupím do obchodu, tak mi úplně spadne čelist, kam se podívám všude vidím Nialla, Harryho, Zayna, Liama a Louise. Jsou prostě všude na plakátech, tričkách, mikinách, přívěšcích, apod...

Než se stačím rozkoukat, už ke mně běží Annie a v ruce drží dvě mikiny. Jedna je fialová a je na ní napsáno 'I love Harry Styles' a ta druhá byla světle modrá a na ní napsáno 'Keep calm and love Harry Styles'. "Tak kterou?" vychrlila na mě Annie a já jen mlčky ukázala na tu fialovou "Mají tady stejnou akorát s Niallem." dodala ještě "Jo to je sice bezva, ale už nemám peníze." řekla jsem smutně "Aha, promiň půjčila bych ti peníze, ale mám akorát na tu mikču." opáčila Annie "V pohodě stavím se tady třeba zítra, tak jí běž zaplatit a já tě počkám před nákupákem." odpověděla jsem a odešla, jakmile přišla Annie, tak jsme se vydaly domů...

*o pár dní později*

Dneska mám před sebou poslední finálové kolo soutěže, jsem docela nervózní, ale snažím se zůstat v klidu. Když konečně uslyším zvonění mobilu mám radost z toho, že to za chvíli bude za mnou a docela si i věřím, že bych to mohla i vyhrát.

"Zdravím vás slečno, prvně vám gratuluji k tomu, že jste se dostala až na konec a ...."

Opět proslov, no nic musela jsem to vyslechnout.

"...a jdeme na první otázku. Řekni mi 5 písniček z alba Up all night."

"Tell me a lie, Another world, Stand up, Up all night a What makes you beautiful." řekla jsem

"Dobře, další otázka je. Ke kterým písničkám kluci zatím natočili videoklipy?"

"What makes you beautiful, Gotta be you a One thing."

"Dobře výhru máte na dosah a poslední otázka je. Vyjmenujte všechny sourozence kluků z 1D."

"Harry má sestru Gemmu, Niall má bratra Grega, Liam má dvě sestry Nicole a Ruth, Zayn má tři sestry Doniyu, Walliyhu a Safau a Louis má pět sester Georgii, Lottie, Phoebe, Daisy a ......a.....Felicité." odpověděla jsem vítězně

"Absolutně neuvěřitelné!!! Gratuluji vám slečno Hudsonová vyhrála jste lístky na koncert One direction... "

Moderátor měl snad větší radost než já, já jen seděla na posteli s mobilem u ucha a nemohla jsem uvěřit tomu, že uvidím One direction...

Tak další kapitola je tu, je trochu kratší a opět vám chci moc poděkovat, že to alespoň pár lidí čte.... :)

Mrs. Tommo

Dreams come true [FanFiction with 1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat