İlk Arkadaş

113 6 0
                                    

Evet o egeydi yıllar önce bizim komşumuz olan ege benden bir yaş büyüktü taşındıktan sonra hic konusmadık.  O da telefonunu kaptırmış.  Neyse müdüreye dönelim, bize sinirli sinirli bakıyordu. İkikmizin telefonunu masanın üstüne koydu ve bize telefonlarınızı niye getiriyorsunuz dedi. Bende okulun ilk günü olduğu için ve evim uzak olduğun icin dedim. Aslında bunlar yalandı ne evim uzaktı nede ilk gün diye getirdim hep getirecektim. Müdüre biraz kızdı sonra telefonları ders bitiminde alabieceğimizi söyledi. Biz odadan cıkınca hemen birbirimizle konuştuk bunun olacağını hiç düşünmüyorduk zil çalana kadar onla konuştum.  Zil caldı hangi sınıfta olduğumu sordu bende 9g dedim. Tenefüste gene bulusçaz. Tabi diger tenefüsün öğle yemegi molası olduğunu bilmiyordum. Sınıfa girince kızlardan biri bağıra bağıra sarkı söylülordu erkeklerde ona durmadan bağırıp cenesini kapamasını isityordu. Bi an  hangi cehennneme düştüm diye düşündüm. 2. ders ingilizceydi gene gıcık hocalarda burdaydı girer girmez ingilizce konustu biz yarısını anlamadık. Dersde hayallerimizi ve gecen sene ingiliceden kac aldığımızı sordu. Sıra bana geldiğinde ben hedefim elektronik mühendisi ingilizce notum ise 87.5 dedim. Hoca güldü ve bana elektronik mühendisi olanların evlere gidip modem bağladığını söyledi. İlk günden belli etmişti kendin içimden bi siktir git dedim. Herkese sorduktan sonra bu sene kimse ingilizceden 45 üssü alamıyacak dedi. Ne  iğrenc bi adamdı böyle. Zil çaldı sonunda rahat bir nefes aldım. Öğle taitili 45 dakikaymış Ege yanıma geldİ ve dışarı cıktık yakındaki bir parka gittik ve bana snıfımdaki kişiler hakında bahsedti. Sınıfta 4 kişi kalmıştı bunlar Emre Merve  Sevgi ve Gökhandı emre okulun tam bir belalısıyıymış halbuki ilk olarak benim yanıma gelerek benle konuştu. Merve  ve Sezgi okulun sürtüğü her erkekle en az bir kere cıkmıştır. Gökhan ise içine kapanık bir çoçukmuş aynı benim gibi  diğerleri ise zaten yeni gelmişler .

Başımın Belası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin