1. bölüm

835 74 31
                                    

" teyze noluyor neden haber bile vermeden bir anda evimi bastın, bir sorun mu var ? Hayır yani madem gelmek istiyordun en azından haber verseydin birşeyler yapardım"

" Berceste sana birşey söylemem gerekiyor kızım özür dilerim bu kadar geç kaldığım için"

" Ne diyorsun teyze ? Açık konuşur musun ?! "

" Baban ve annen en büyük düşmanı tarafından kaçırılmış bugün ölü bulundu"

"Na...nasıl yani annem ve ba-

Bir anda gözlerim dolmaya başladı. Teyzem hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Birşeyler anlatıyor ama dinlemiyordum ,benimde ağlamam gittikçe şiddetleniyordu

" Babanın kanını yerde bırakamazsın"

6 gün sonra...

Arabada başımı cama yaslamış teyzemi dinliyordum.

" Bak ben kime diyorum ? Sen dinliyor musun beni ? "

" Dinliyorum teyze ama yani aynı şeyi kaç defa dedin acım daha taze bir rahat bırak beni "

" Bende böyle yapmak çok isterdim ama senin baban normal bir insan değildi ki ! ah ahh...ben annene dedim ama dedim, o adamla evlenme dedim, seni harcar dedim "

" Yeter teyze ! Ne yapmaya çalışıyorsun o benim babam !?"

" Tamam kuzum dur nerde kalmıştım... heh bak şimdi senin baban normal bir insan değildi birkere senin babanın yer altında bir sürü düşmanı var. Hepsi babanın yer altındaki konumunun peşinde şuan o konum sana geçti ve seni kolay lokma olarak görüyor hepsi. Şuan herkes seni öldürmeye çalışıyor planlar yapıyor seni bu yüzden götürüyorum "

" Kime götürüyorsun ya beni !? Ayrıca banane babamın yer altındaki konumundan verelim gitsin "

" Ah...anlatamıyorum ben sana kızım bu konuma herkesin gelebileceği bir konum değil ayrıca baban yıllarını verdi onun konumunu bu kadar kolay mı harcayacaksın baban ne der ? O konumu vermek için verdim gitti olmuyor hanımefendi seni öldürmeleri gerek. Seni eğitecek ve o konuma sahip çıkacak biri gibi yetiştirebilecek kişiye götürüyorum "

"Allah belanızı versin hepinizden nefret ediyorum hepiniz babamın parasındaydı gözünüz "

" Laflarına dikkat et Berceste ! "

" Naparsın yoksa ? "

Sustu. Biraz daha dışarıyı izledikten sonra araba durdu. Önce teyzem indi sonra da ben. Güzel ve ciddi anlamda büyük bir eve gelmiştik. İsteksizce teyzemin peşinden eve girdim.

Eve girince , dışarda olduğu gibi evin içinde de korumalar vardı. Eve girdiğimde biraz uzun bir koridordan sonra salona açılıyordu ve salonun başında büyük bir sandalyede oturmuş 40-45 yaşlarında babamdan genç bir adam oturuyordu. Kafasıyla beni işaret edip;

" Bu mu ?"

Sanki eşyadan bahsediyordu... ağzının payını vermemek için kendimi çok zor tuttum.

" Evet. Müsadenle"

Diyip teyzem gitti. Bir dakika insan bir görüşürüz derdi kaşlarım çatmış arkasından bakıyordum

"Boşuna bakma dönmeyecek"

Kafamı adama doğru çevirdim bana tebessüm etti.

" Vay be! Demek ki bir süre birlikteyiz"

" Evet yani sanırım olayları tam olarak bilmiyorum "

" Ben sana kısaca özetliyim babanın yer altındaki konumu miras gibi olduğu için sana geçti. Herkes o konumu istediği için şuan tehlikedesin. Aslinda burda tehlikede değilsin daha doğrusu dışarıda her neyse, 3 ay sonra yer altı toplantısı var ve sen bu toplantının başkanısın çünkü baban ölmeden önce düzenlemişti. Ve seni ilk defa orda tanıyacaklar şuan seni çok kolay lokma olarak görüyorlar fakat sen 3 ay bana emanetsin ve o toplantıda onları ezip geçeceğimize inanıyorum sen ne diyorsun ?"

7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin