~[خب قبل اینکه بخواید شروع کنید به خوندن جدید چند تا نکته و قانون هست که میخوام بگم و برای تصور بهترتونه؛ قانون ها هم فقط مربوط به داستان منه پس اگه قبلا یه داستان یا سناریو با ژانر هایبرید خوندید و متفاوت بودن تعجب نکنید چون کل این داستان بر طبق قوانین خودمه.۱.هایبرید ها با اومگاورس فرق دارن!
تو اومگاورس یکی آلفاست و تاپه همینطور که بدن قوی تری داره و یسری اخلاق های خشن تر و یکی دیگه اومگاس ، ظریف تره و همیشه باتم در بعضی موارد با توجه به داستان حامله ام میشه؛ تو اومگاورس وقتی اومگا وارد هیت میشه بدنش به شدت نیازمند سکس میشه و به تعداد بی شمار سکس میکنه با پارتنرش و آلفا هم طبق هیت اومگاش وارد رات میشه که اونم تقریبا همینه ، بی شمار سکس میکنن..
و اما هایبرید ها ، تو داستان من( هی تاکید میکنم تو داستان من که بهم نگید اشتباهه، اینا قوانین خودمه) هیت دارن با این تفاوت که که هیت شون باعث میشه برای جفت گیری آماده باشن و یذره هورنی تر شون میکنه که به همین منوال فرومون تولید میکنن( یعنی تا تحریک نشن فرومون ای در کار نیست برعکس اومگاورس که فرومون هاشون نشون میده چه جایگاهی دارن مثل کارت شناسایی) قرار نیست مثل اومگاورس وحشیانه سکس بخوان، هیت شون باعث میشه ماهیچه های پشت شون نرم تر باشه و اون درد سکس مقعدی خیلی کم میشه پس لذت بخش ترین نوع سکس براشون تو همین دورس چون درد شون به صفر میرسه.۲. هایبرید ها نیازی به مارک گذاری ندارن دفعه اولی که با پارتنر شون سکس کنن رسما زوج میشن.
حتی هایبرید های مونث حامله نمیشن(فقط وقتی حامله میشن که با یه هایبرید دیگه سکس کنن یعنی انسان ها قابلیت حامله کردن شون رو ندارن فقط باید با امثال خودشون رابطه داشته باشن) که باعث میشه برده های جنسی شون کنن ولی سازمانی که جین توش کار میکنه برای تحقیقاتش از هر خانوادهٔ هایبرید یه بچه میگیره برای آزمایشاتش و بعد از اون خانواده محافظت میکنه به نوعی یه عضو از خانواده برای محافظت از کل شون.
۴.نامجون منشی جین و سرپرست رسیدگی به همه هایبرید های موسسه است.
جین فقط یه محققه و اون موسسه بر طبق کمک های مالی جین تا جایی که بهشون آسیب نرسه هایبرید های مورد نیاز شو برای آزمایش هاش بهش میده.
اتاق هایی که هایبرید ها توشن مثل خوابگاهه ولی هر وسیله تفریحی بخوان دارن ( به شرطی که الکتریکی نباشه) و به نحوی تا جایی که بهشون اجازه ندن تنهان و شاید نامجون تنها کسیه که تو زندگی شون میبینن تا وقتی که بخوان جفت گیری کنن و بعد آزاد هستن که با آرامش به همراه جفت شون اونجارو ترک کنن]~
YOU ARE READING
love in the lab
Fantasyکیم سوکجین، بین محققان اسم آشنایی بود. پسر ۱۷ ساله ای که کل زندگی شو صرف کشف و تحقیق روی موجوداتی به نام هایبرید ها بود...نیم انسان،نیم حیوان. موجوداتی با اندام انسانی ولی عضو هایی مثل گوش،شاخ و دم حیوانی که حدود ۴۰ درصد از خوی حیوانی شون قالب بود. ...