Matusa a plecat din camera si ma lasat singura....Capul meu inca nu ducea ceea ce se intamplase...erau amintiri peste amintiri....bune sau rele...iar in acel moment o lacrima mi sa scurs pe obrazul drept.Inima mea sa rupt in doua si o jumatate sa spart in mii si mii de bucatele ca o oglinda.
Mi-am facut rutina pt ca bagajul il facusem.Dupa ce mi-am facut rutina m-am dus sa ma imbrac.Nu stiu de ce dar mi-am luat un tricou negru cu un craniu alb pe el si niste blugi tot negri...parul l-am lasat pe spate si mi-am dat cu tus.
-Leonaa!!vino repedee..
Spune matusa ingrijorata
-Da matusa!?
-Cand au ajuns autoritatile acolo....se pare ca nu a supravietuit nimeni si au fost si jupuiti de animale spune matusa plangand in hohote
-Matusa...noi vom pleca acum in Las Vegas?
-Da hai esti gata?? Spune stergandu-si lacrimile
*****
Las VegasAm venit in Las Vegas de o saptama...a venit vacanta de vara.
Incepeam sa ma imbrac numai in negru...eram singuratica...incepusem sa ma tai cu foaia de la caiet (dar din pacate nu mergea)....Am zis sa imi cumpar un tus pentru ca acela mi se terminase...m-am gandit si la un ruj negru si sa imi iau mai multe haine negre.
Am iesit din casa si m-am dus la mall singura.
***
La mallMa uitam la cosmetice si mi-am luat un corector si un tus negru...M-am dus sa caut un ruj negru cand am dat de vopsea neagra de par si am luat-o si am aruncat-o in cos apoi mi-am gasit si rujul si am zis sa i-au doua...apoi mi-am luat niste cipsuri si porcarii nesanatoase.M-am indreptat spre casa de marcat cand niste baieti se dadeau de-a dura cu caruciorul...parca eram eu...dar acum ma durea capul si plus ca eram singura.Iar cand mai uitat mai bine la ei am vazut ca si ei erau oarecum gotici dar nu aveau pearcinguri erau doar in negru.Eu aveam doar un pearcing la ureche dar nu se observa prea mult din cauza parului.
Cand sa ma intorc chiar atunci ei dau peste mine...Ma ridic nervoasa si spun :
-Stii aici e mall nu pista de curse!!!
-Si tu esti???spune unul dintre ei
-Cea lovita!!
-Ok...ok...ne pare rau...sper sa nu sari pe noi tigrule a fost doar un accident spune unul dintre ei
Am plecat ca o tornada printre oamenii aia nesuferiti care stateau in calea mea si asa am ajuns la casa de marcat...Ei acolo am vazut-o pe Bella???!!!!
-Bella spun si ma duc sa o imbratisez
-Leo!!spune ea
-Doamne cu toate astea am uitat sa petrec timpul cu tine
-Nui nimic!!!De acum il vom petrece la maximmm
Plecam apoi amandoua spre casa
Heyyy sunt la inceput...nu am mai scris o carte pana acum...mda...deci asta e prima...si sper sa va placa!!
Kisses M ♥♥■◇☆■●○☆○○
CITEȘTI
■Scoala de corecție■
General FictionLeona Lewis o fata obisnuita foarte fericita si colorata devine intr-una gotica si singuratica in urma unei tragedii.Se muta la matusa ei...si acolo intalneste un baiat la fel ca si ea.Veti afla mai mult pe parcursul cartii.