~Je suis tombé amoureux de la mort~

946 82 164
                                    

"Niedawno zdażył mu się wypadek więc tylko ja mogłem się nim zajmować...Martwię się o niego... Jednak nawet lekarze nie mogą juz nic zrobić... Postanowiłem założyć ten dziennik na wszelki wypadek. Każdego dnia zapiszę tu informacje patrząc czy stan jego zdrowa się poprawia..."

Strona 1

Venti przestał się do mnie odzywać. Nie wygląda jakby się złościł. Przez wypadek jest strasznie blady... Wygląda na smutnego...

Kupiłem jego ulubione słodycze, jednak Venti nadal niczego nie je... Nawet kiedy próboję go karmić. Nie chce nawet łapać ze mną kontaktu wzrokowego...

Dziś było słonecznie. Venti nie lubi teraz słońca. Musiałem zasłonić okna. Jutro kupię kartony i taśmę klejącą.

Brakuje mi jego głosu. Nadal się nie odzywa...

Strona 2

Zakleiłem okna już tydzień temu. W mieszkaniu jest teraz ciemno.

Venti chyba woli gdy jest zimno. Przestałem ogrzewać mieszkanie. Mimo, że całe ciało ma chłodne...

Ma takie zimne usta... Nadal nie odwzajemnia moich czułości...

Zmieniłem mu ubrania na weselsze, wydawał się być nie w humorze.

Strona 3

Minęły trzy tygodnie. Nie notowałem za wiele.

Sporo pracuję. Brakuje mi pieniędzy przez czas spędzany w domu.

Nie lubię zostawiać Ventiego samego tutaj.

Cały pokój obstawiłem odświeżaczami powietrza. Przez zaklejone okna zrobiło się zbyt duszno.

Strona 4

Ventiego szukała dziś pewna dziwna kobieta. Nie znam jej. Nie weszła do mojego mieszkania... 

Ignoruje mnie. Chyba się obraził.

Strona 5

Ostatnio mieliśmy problem z owadami i gryzoniami w kamienicy. Masa ich tutaj. Udało mi się zabić wszystkie jakie znalazłem.

Venti i ja braliśmy wspólną kąpiel. Cały dom sprawia, że można poczuć się brudnym.

Strona 6 została wyrwana.

Strona 7

Venti nie wygląda najlepiej. Muszę lepiej się nim zająć...

Stron od 8 do 10 brakuje.

Strona 11

Całowanie się jest przyjemne.

Strona 12

Pod naszym mieszkaniem zbierają się sąsiedzi.

Strona 13

Widziałem policję przez okno. Chyba rozmawiali z właścicielem...

Marwię się, że zniszczą wszystko.

Zniszczą moje niebo.

Więcej zapisków nie powstało. 

— Co Pan o tym myśli Wysoki Sądzie?

— Ogłaszam, że Xiao Wang jest winny popełnienia morderstwa i przetrzymywania zwłok ofiary w swoim mieszkaniu. — odrzekł mężczyzna.

Dożywocie.

z miłości?


Prawda?

Nos jours heureux | Xiaoven Genshin Impact Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz