Intotdeauna mi-au placut masinile viteza si adrenalina sau cel putin asa cred eu...
Inca de foarte mic ma pasionau, tin minte ca pe la 7-8 ani sau cati or fi fost la vremea aia, imi placea o dacie cum statea saraca parcata cu bordul copt de soare cu farurile alea rotunde si cu stilul ala barbar de personalitate...
Dupa vreo 2 - 3 ani a disparut dupa strada pe care o luam sa ajung acasa de la scoala ( asta insemna sa ocolesc cateva strazi ) ....
Nasul meu avea o dacie zambetul lu Iliescu daca imi aduc aminte bine, si ma urcam in ea si ma faceam ca merg cu ea...
Tin minte ca invatasem sa pornesc dacia ( pornit la mn insemba sa fie in viteza cu ambreiajul ridicat "noroc ca era curtea mare si nu apucam sa intru in porti cu ea ca murea motoru) o porneam cu surubelnita, vazusem eu la nasimiu cum facuse si am incercasem si eu si imi iesise, pana intr-o zi cand am prins ocazia iar sa o pornesc ( tin sa mentionez ca o porneam can nu era el sau altcineva matur sau cineva care sa ma opreasca prin preajma ) si caut eu surubelnita magica sa io pornesc pe care nu am gasito si spre prostia mea era o carcasa de caseta ( daca mai tineti minte inainte de cd/dvd/stick/etc..erau casetele alea care le intorceai banda si alea aveau o carcasa din plastic in care se tinea ) si carcasa aia era rupta perfect sa se potriveasca in contact nu am stat pe ganduri am bagat carcasa de la caseta am rasucit si sa rupt in contact am incercat eu sa o scot si nu am putut, se facuse bucati in contact, am plecat repejor de acolo inainte sa fiu prins, dar in zadar cand a vrut sa plece nu a mai putut sa o porneasca direct la mine a venit ca stia ca io ii porneam masina... Si drept uare iam dat alocatia mea pe doua luni tin minte ca erau carneturile alea de cecuri...
P.S. : de atunci am invatat si ca daca strici platesti si ca trebuie sa fi responsabil pentru faptele tale.
Dupa vreo cativa anisori tatal meu a cumparat o dacie 1310 si la vremea aia era sofer pe macara de mare tonaj ( si daca e sa stau sa privesc asa in mare a condus enorm tot felu de masini de mare si mic tonaj un mecanic exceptional si un roman inventator pe cinste si un intretinator de masini adevarat ) , poate de acolo se trage si pasiunea, dragostea fata de masini... da nu prea cred.