Jak to všechno začalo

113 11 1
                                    

Byl jednou jeden kluk jmenoval se Andy. Měl sen založit kapelu a být úspěšný. Začal s tím že byl EMO. Za to ho ale ve škole šikanovali pár let to trpěl a stavěl se tomu čelem. Ale po 5 letech už to nevydržel začal se poškozovat začal s malými rankami ty pokračovali ve větší škrábance a potom to s ním už šlo dost z kopce. Už to nebyli škrábance ale pořádné rány. Jednou když přišel ze školy zalezl do pokoje a přemýšlel,poslouchal rockevé kapely a přál si být jako oni ty hvězdy co to zpívají a ne ten stupidní emo kluk který neumí obhájit ani svou čest. Tak šel do koupelny kde ho čekala jeho největší ''kamarádka'' žiletka. Když zjistil že řezání mu už nepomáhá zkusil drogy. Na chvíli mu pomohli ale potom to bylo horší než před tím musel jich mít ví nebyl na sebe moc pyšný. To k ničemu nepomohlo rozhodl se že zkusí jinou drogu třeba přášky ty vydrží dýl to se mu honilo hlavou. Jenže se předávkoval. Probral se až v nemocnici kde ležel ještě s jedním klukem s Ashleym který se s ním začal bavit byli si celkem podobní akorát že Ashley byl skutečný rocker a to Andyho přitahovalo víc a víc. Ashley mu řekl že má kapelu a že potřebují zpěváka a jestli by to zkusil. Andy byl načený. Změnit svou imitč ( sorry nevim jak se to píše :D ) z emo sraba ( jo no sranda) se stal odvážný rocker dokázal se postavit za sebe i za kluky z kapely byli z nich nerozdělitelný kamarádi byli jako rodina ale jedno jim nikdy neřekl. A to že se poškozoval jizvy skríval. Ashley měl ale stejné tajemství všude po těle měl jizvy když byl malý prožival jsi domácí nasilí. Ale víte co nejzajímavějšího na tom bylo? Oba měli těžkou minulost a zvládli to spolu kvůli tomu že meli jeden druhého. A tak se jednomu malámu emo klukovi splnil jeho rockový sen a díky tomu je tato kapela tak skvělá. Díky Andymu. A tak vznikla kapela dnes známá jako Black Veil Brides (černý závoj nevěsty). Děkujeme Andy. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 05, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vznik BVBKde žijí příběhy. Začni objevovat