Intro

3.9K 32 2
                                    

Anggota unit beruniform memang segak bergaya jika mereka mengenakan pakaian mereka. Aku adalah salah seorang peminat anggota unit beruniform, apatah lagi yang boroi dan macho. Cara mereka berpakaian kemas kadang-kadang uniform yang ketat dan muat-muat dengan tubuh mereka. Menampakkan susuk tubuh yang menggiurkan bagi peminat-peminat orang berbadan besar.

Watak awal :

Namaku Rahman          Umur : 45 tahun           Status : Kahwin           Tinggi : 170cm                            Berat : 77kg                      Role : Versatile top      Kerja : Supplier barang pembinaan

Nama : Maslan         Umur : 26 tahun          Status : Kahwin         Tinggi : 172cm                                     Berat : 85kg               Role : Straight              Kerja : Security guard

Nama : Andre         Umur : 35 tahun          Status : Kahwin          Tinggi : 164cm                                               Berat : 90kg             Role : Straight              Kerja : Security guard

 Sering tergambar dalam fikiranku untuk memadu kasih dengan pak guard yang married dan body boroi. Kadang-kadang bilat terlihat pak guard boroi bertugas di shopping complex, mataku akan segera melorot ke arah perut boroi mereka dan juga bulge yang nampak kembang dan tebal. Terbayang je kote diorang yang tebal dan padu. Hahaha.

Terasa ingin ku ramas je tetek gebu diorang yang nampak menonjol di sebalik baju ketat yang mereka pakai. Di sebalik semua perasaan ghairah yang belum tertuntas lagi, aku akhirnya dapat merapati beberapa orang pak guard sebuah pejabat tempat aku sering berurusan. Mereka ini memang menepati citarasa ku, apatah lagi dengan wajah yang cute macho menampakkan perwatakan kebapaan mereka. Mereka memang nampak jantan dan tak mungkin lah penyuka lelaki...tetapi mana tau kan...pandai makan pandai sembunyi. Terbayang dalam minda ku macamana lah kalau dapat jantan boroi straight ni. Mesti kalau beromen memang melekat, meraung kesedapan dan kesakitan....imaginasi nakal mula memenuhi fikiranku.

Anda bagaimana. Terangsang melihat daddy2 guard boroi macho di hadapan anda? hehehehe.......

Ceritanya bermula begini.................

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pak GuardWhere stories live. Discover now