4

784 85 11
                                    

BLOODY LOVE
-4-

"Nak aku bunuh dia?"Pertanyaanku membuatkan Yeontae terbeliak.

"J-jangan!Kau boleh bunuh aku tapi jangan bunuh orang lain!"Ujar Yeontae diselit esakan.

Aku mengelus lembut dagunya dan mendongakkan kepalanya agar menatap iris mataku.

"Bagaimana aku nak bunuh orang yang aku cintai hurm?"Ujarku lembut.

"Takde beza ngan sekarang!Kau juga ingin membunuhku!Apa sebab kau ubati aku dengan semua ni hah?!"Jerit Yeontae didepan wajahku membuatkanku geram.

"Aku cuba berbuat cara baik kau tak suka ya?Mari cuba cara lain"Aku bangun dari duduk dan mengambil sesuatu dari hujung bilik tersebut.

Reaksi Yeontae mula berubah menjadi tidak keruan dan seluruh tubuhnya menggeletar.

"H-heeseung jangan buat aku macam ni aku mohon---...."Yeontae mengesotkan dirinya apabila aku cuba mendekatinya dengan sebilah kapak ditangan.

"Mari kita cuba kasih sayangku yang ini..."Aku memijak kaki yang luka Yeontae membuatkannya menjerit kesakitan.

Kapak sedia untuk dihayunkan.

Rayuan demi rayuan aku terima pada waktu itu membuatku bahagia.

Cuba kamu rasakan bila dapat rayuan merdu dari kekasih hati kamu.

Perasaan sayang semakin menebal dalam diri.

Kaki kiri gadis itu aku siat membuatkannya menjerit tidak henti-henti.

Darah yang mengalir keluar kelihatan indah dimataku.

Kapak aku lempar dihujung bilik tersebut.

"Selesakanlah diri dahulu dengan berkaki satu ya sayang?"Aku mengusap rambut Yeontae dan mengucup lembut dahi miliknya.Dia kelihatan agak tak bermaya tetapi dam pandanganku ia begitu indah sahaja dimataku.

Langkah diatur keluar dari ruangan tersebut dan pintu dikunci seperti biasa.

"Sayang Yeontaeku"

To be continued....

✓ 𝐁loody 𝐋ove ♡⃕   𝙡ee 𝙝eeseung ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿ Where stories live. Discover now