Byl konec školního roku a já se loučila se spolužáky. Ovšem já jsem nebyla jediná. I on udělal to samé. Přestupuje na jinou školu. A mně je jasné že do Bradavic. Moje mamka i taťka byli ve Zmijozelu a já se bojím, že tam skončím taky. Nejraději bych byla v Nebelvíru. A byla bych štěstím bez sebe, kdyby byl do Nebelvíru zařazen i on.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
1 Září nástupiště 9 a 3/4
"Nik! Utíkej nebo nestihneš vlak!" Volala na mě mamka a já jí skoro ani nestihla říct ahoj. "Ahoj mami! Ahoj tati! Mám vás ráda! A nebojte ty dopisy vám psát budu!" Zavolala jsem na svoje rodiče, a za chvíli jsem zjistila, že se vlak rozjíždí. Mávala jsem na moje rodiče. Byla jsem šťastná, ale i smutná. Když jsem na rameni ucítila ruku poskočilo mi srdce. Je to on nebo ne? Řekla jsem si v duši. Nebo mám čekat někoho jiného? Otočila jsem se a konečně ho spatřila. Lásku mého dětství. Já to věděla! Věděla jsem, že je čaroděj! Je to nekutečné. Vážně je tady teď se mnou. Miluju ho. To byli jediné věci, na které jsem v tuto chvíli dokázala myslet. "Ahoj" Rěkla jsem a usmála se. "Ahoj Nik, jak jsi se měla o prázdninách?" Zeptal se mě a usmál se na mě. On se na mě usmál tím jeho nádherným úsměvem! Prosím, že tohle všechno není sen?! "Ušlo to, co ty?" Zeptala jsem se ho. "Měl jsem se dobře, ale nečekal jsem, že tady taky budeš." Řekl mi a já nevěděla co říct. Uviděla jsem blonďáka. Zatraceně hezkého blonďáka. Ne tohle nesmím dopustit! Nesmím se zamilovat do někoho jiného! No a z ničeho nic za námi přišel. "Ahoj já jsem Draco, a vy jste?" Usmál se a podíval se na nás. Já se začervenala jako rajče a věděla jsem, že je zle. "Já jsem Nik Nott sestra Thea" odpověděla jsem mu. "A tohle je David můj kamarád." Usmála jsem se.
YOU ARE READING
"Mudla"a Čarodějka
FanfictionČau, jsem Nik Nott sestra Thea Notta a je mi 13 let. Nastupuji později do Bradavic na žádost mých rodičů. Do teď jsem chodila do mudlovské školy, ale teď se všechno změnilo. Do Bradavic se mnou nastoupil i kluk, co si mi líbí. Myslela jsem si, že je...