7

182 30 62
                                    

אנחנו: *קונות אוכל * 

המיץ של הפלפל החריף: נשפך 

פיוזטי: נשפך 

זירו: נשפך 

הפאלפל: נפל 

הכרוב: נשפך 

הדשא: נדבק אלינו 

איפה נשפך: הג'ינס של תמר 

אנחנו: *קולטות את היותנו נזק*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שי: או-מיי-גלי!

 גלי:... 

 גלי: *מניפה את שיערה* אומייגלייי 

************************************

היוש לכםםםם 

יאפ אנוכי שמה 2 משפטיםםםםםם 

משעמם לי. 

בא לכם לשמוע סיפור מצחיק שקרה לנו היום? 

יופי! 

אוקיי אז ככה 

היום קבענו להיפגש בבריכה ואתמול תכננו איך נגיע לשם ומצאנו אוטובוס שעובר אצל כולנו אז אמרנו 'יופי ניפגש באוטובוס וזהו'. עכשיו אני יצאתי בזמן שהאוטובוס היה אמור להגיע.

ומה מסתבר? שהאוטובוס הקדים. יאייייייי (לא באמת יאי. היה חרא.) 

והרי לי אין טלפון (בגלל היותי סתומה שנכנסתי איתו למעיין) אז הבנותקס פה לא יכלו להגיד לי את זה! בסוף חזרתי לבית שלי ואמרתי לאמא שלי שתתקשר אליהם ותמר בדיוק הייתה איתה על הקו והיא אמרה שהן עושות עוד סיבוב באוטובוס כדי לפגוש אותי בתחנה. 

אז אנוכי חזרה לתחנה וראתה שהקו שהייתי אמורה לעלות עליו קודם מגיע אז עליתי עליו אבל הן לא היו על האוטובוס, אז אמרתי לעצמי שאני אגיע לבריכה ואבקש ממישהו רנדומלי (אנחנו אוהבים את המילה: ר נ ד ו מ ל י) להתקשר מאמא שלי להודיע להן. 

הגעתי לבריכה והתקשרתי לאמא שלי והיא אמרה לבנות שאני כבר בבריכה , חיכיתי בבריכה 20 דקות עד שהן הגיעו והתאחדנו✨

למה לקח להן 20 דקות אתם שואלים? או! אז אני אסביר מההתחלה את הצד שלהן:  

שי קמה לה בבוקר באיזושהי שעה נחמדה ועלתה לאוטובוס בזמן, הכל עבד בינתיים, יופי.  אחרי שי אני הייתי אמורה לעלות אך זה לא קרה (כמו שכבר הבנתם) אז אחרי שי תמר וליה עלו (שהן בזכות ליה לא איחרו אליו גם כי היא הסתכלה במוביט) וראו שאני לא באוטובוס. אחרי שי, ליה ותמר גלי עלתה והן לא ידעו מה לעשות בגלל שאני לא הייתי שם.... 

תמר הציעה שהן ירדו בבריכה ויחכו לי כי בסופו של דבר אני אגיע (הילדה חכמה. תקשיבו לה.) אבל הן אמרו 'לא בואו נחכה לה ונעשה עוד סיבוב על האוטובוס'. תמר התפשרה והן שאלו את הנהג אם הוא עושה עוד סיבוב והוא אמר שכן. אז הן נשארו על האוטובוס. 

נכון אמרתי שהן החליטו לעשות עוד סיבוב? 

בסוף זה יצא מסע אוטובוסים ענק שהתחיל מאותו נהג מזורגג שאמר בפירוש: 'כן כן אני עושה עוד סיבוב בכל התחנות שכבר עברתי בהן' שבסוף לא עשה את זה, אלא פשוט זרק אותם מהאוטובוס בעירייה.

קיצר כולנו נדפקנו והכל בגללי והטלפון הכושל שלי✨ 

ואתם רוצים לדעת איפה אגם הייתה כל הזמן הזה? 

אין לי מושגגגגגגג תשאלו אותה כי לי אין כוח להסביר תודה. 


טוב זהו. זה היה ארוך ועכשיו לא כיף לי להקליד יותר. (בנותקס איף יו האב משהו להוסיף תכתבו בתגובותוש)

 אם יש שגיאות כתיב/יותר מידי 'ואז' או 'ו' /כל משהו אחר שלא נשמע הגיוני בחיבור ובכתיבה של כל הסיפור הזה;

אני. 

מאשימה.

את.

השעות. 

תודה. 


וואו הפרק יצא ארוךךךךך פיכס ארוך.

 ביושים לכםםםם ✨


המשפטים הגאוניים של החברות הגאוניות שלי✨Where stories live. Discover now