Gözlerimi açtıpımda hafif bir şekilde doğrularak etrafa bakmıştım. Nerdeydim ben bu yatak kimin?
En son hatırladığım şey telefonda konuşurken birden birisi arkadan beni tuttu ağh ne olmuştu da buraya gelmiştim.
Yüzüm sinirli bir hal alırken kapının yavaşça açılmasıyla oraya doğru bakmıştım. ah bu jungkook.
~Çokmu içtim?
- Ah hayır seni buraya ben getirdim.
~sebep?
- Bebeğim bana hesapmı soruyor?
~ah Jeon sınırlarımı zorlamada bırak beni hadi eve gitmeliyim.Diyerek ayağa kalkmıştım ama geri yerime oturmam bir olmuştu manyak beni yatağa kelepçelemiş.
~aç şunu pi- canım arkadaşım. Diyerek sırıttım.
-Açarsam gidiceksin?o yüzden şimdilik otur.
~benimle ne alıp veremediğin var?
- Ageplay 'yi biliyormusun.
~Evet , Neden?
-Hm o zaman işimiz kolay ve bence fazla konuşma düşünsene şuan bir beşiktede uyanmış olabilirdin üstünde bebek kıyafetleriyle aslında sana yakışıcak ama her şey sırayla.
~Jeon benimle dalga geçmeyin bırakmalısın hadi anahtarı ver bana bu kadar oyun yeter ve telefonumuda ver.
- Ciddi olmasın bebeğim şuan yaşadığın şey rüya değil bu bir gerçek.
~Piskopat bi koycam şimdi aa.
~tamam şimdi sana kuralları sayıyorum jimin beni iyi dinle ve seni affediyorum alışana kadar.Bana bakıp sırıtmıştı, tavşan dişli sapık. Hatırladığım şeyle gülümsemesi gitmiş ve kuralları saymaya başlamıştı.
. Bir bebek gibi davranıcaksın
. Emzik ve biberon kullanıcaksın
. Bez takıcaksın
. Bana sadece "babacık" yada "babacığım"
Diye seslenebilirsin aksi takdirde seni duymam
. Dışarı herzaman benimle çıkıcaksın
. Arkadaşlarını ben seçicem~Beni bırak bak nolur be adam piskopat mısın,sapık mısın, deli misin nesin bırak beni .
Aniden yanıma gelip yüzüme yaklaşmıştı. O an nefesim bilmediğim bir şekilde kesilmişti sadece gözlerine bakabiliyordum galiba artık dalga geçmesem iyi olurdu çünkü şuandan itibaren itaatkar bir yapıya bürünmüştü. Ahğ salak jimin susup dinliyeydinya şu piskopatı.
Ondan uzaklaşmaya çalıştıkça geliyordu en sonunda onu itip yorganın altına girdim.
~Bu günden itibaren seni alıştırmaya başlamalıyım , o yüzden o yorganın altında saklanamazsın ve hyung larına gelince hepsinin haberi var onları ikna etmek baya zordu onlarda ilk başta senin gibi bana piskopat falan dedi ama ikna oldular.
~ah şimdi hadi bakalım.Diyip yorganı açmıştı. Kelepçe nin anahtarı olduğunu düşündüğüm anahtarı çıkarıp kelepçeyi açmıştı beni kucağına alıp aşağı indiriyordu.
Aslında şuan kaçmak için debelenebilirim ama bir planım var ve o zamana kadar beklemeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝙶𝙴𝙿𝙻𝙰𝚈 *𝙅İ𝙆𝙊𝙊𝙆* 🍼
Teen FictionJungkook : zaafımsın park Jimin.benden kaçamazsın. . seme:jungkook uke:jimin