Regl olursanız tepkileri
Choi yeonjun:
Regl sancıların yoğundu ve o senin için endişelenip hastaneye götürmek istiyordu, fakat sen geçeceğini ve sadece adet sancısı olduğunu söylüyordun. Sana tatlı yiyecekler getirdi. Öpüp durmadan *sen en iyisisin* *seni seviyorum* *çok güzelsin* diye iltifatlar ediyordu. Senin uzandıģın koltukta yanına gelmiş, arkana geçmiş ve sarılmıştı. Eli sürekli karnını okşuyordu.
Choi soobin:
O iştedir ama sürekli sana mesaj atıp kontrol ediyordur seni. Eve dönünce sana bir poşet dolusu sevdiğin çikolata, kek... vb şeyler almıştır. Karnın ağrıdığı için sana sürekli masaj yapıyordu. Evin içinde senin sevdiğin şarkıları söyleyip duruyordu. Mutfaktaykende sana seslenip *seni seviyorum* diyordu. Durduk yere söylemesi yüzünde sürekli tebessüme sebep oluyordu...
Choi beomgyu:
O senin regl olduğunu bilmiyordu. Öğleden sonra beomgyu mutfakta uğraşırken sende rutinleşmiş alışkanlığın olan dolap açma-kapama nı yapacaktın. Mutfağa girdin ve o sırada karnına inanılmaz bir regl krampı girdi. Sen aniden sızlanıp yere çökünce gyu çok endişelenmişti.
BG: Hayatım iyimisin? (Seni kucağına aldı ve salondaki kanepeye uzattı. Sende hala kıvranıyorsun?)
Y/N: ben iyim gyu~ sadece karnım ağrıyo biraz. Reglim. (Dedin. O da seni rahat ettirmek için yastıkları sırtında sıralayıp karnına sıcak su torbası koydu. Veeee~ sana çikolatalar getirdiii)Kang Taehyun:
TH: TATLIM! DOLAPTA ÇİKOLATA VARDI GÖRDÜN- oh~ Taaammaaam~ sorun değil... daha fazla getireceğim...
(Dolapta Taehyun ın çikolataları vardı ve regl olduğun için canın çekmişti. Sende yemiştin... etrafta çikolata paketleri görünce birde dönüp sana bakmıştı. Hep hassas olduğu bir konuydu! Sancın vardı. Senin için evde ne kadar çikolata varsa getirdi ve karnına sıcak su torbası koydu.)Heuning Kai:
Beraber yemek yiyordunuz fakat sen ani bir sancı yüzünden masadan kalkıp tuvalete gittin ve iki büklüm çıktın Heuningkai nin seni sormaktan başka yapabileceği birsey yoktu.
HK: iyimisin bebeğim? Lütfen bana regli olduğunu söyleme...
Y/N: şey... aslında evet. Regli... o-oldumm... (birden bire karnına sancı girince. Masayı kainin toplamasını istedin. Ve sende yatak odasına gittin.)
HK: tatlım... gelebilir miyim? Sana sarılmaya geldim. Sarılmayı seversin... (o da yatağa uzanıp berber uyudunuz...)Vote verip yorum yapın lütfen 🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TXT reactions
FanfictionTXT x OKUYUCU ⚠UYARI⚠ ✨: konulan bölümler azıcık müstehcen❗ ❗.•°istek alıyorum°•.❗