part(1)

1.5K 27 0
                                    

....
တိုက္ခိုက္ဖို႔ဘဲစိတ္ထဲရွိတဲ့လူကအခ်စ္ဆိုတာကိုသိႏိုင္ပါ့မလား
.....ခ်စ္ေရာခ်စ္တတ္ပါ့မလား..............Xiao Yan(Xiao Zhan)

အခ်စ္အတြက္တိုက္ခိုက္ဖို႔ဝန္မေလးဘူးးး.....မင္းနဲ႔ေတြ႕မွတိုက္ခိုက္ဖို႔ဘဲသိခဲ့တဲ့အရိုင္းဆန္တဲ့စိတ္ေတြကအခ်စ္ဆိုတာကိုသိခဲ့ၿပိးခ်စ္တတ္လာတာ........Wang (Wang Yi Bo)

.....သူ႔သိမ္းပိုက္ခဲ့တဲ့နယ္ေျမေတြဆီကေနလည္းမင္းလိုလူေတြအမ်ားႀကိးသိမ္းပိုက္ခဲ့မာဘဲ....
ဒါေပမဲ့ကိုယ့္မာေတာ့မင္း၁ေယာက္ထဲရွိတာမို႔ထားမသြားပါနဲ႔
Cheng(Cheng Yu Min)

..........

..ေမွာင္မိုက္ေနတဲ့ေကာင္းကင္ႀကိးကေနလၽွပ္စီးေတြလပ္သထက္လပ္လာတယ္...

ၾကည့္ရတာေတာ့မိုးရြာေတာ့မယ္နဲ႔တူတယ္ျပန္ရေအာင္

...ဒါရိုး၂မိုးရြာအာမဟုတ္ဘူးး..ဒီလိုမုန္တိုငြးမ်ိဳးကႏွစ္ေတြေထာင္ခ်ီၿပိးမွျဖစ္တတ္တာမၽိူးး..အရမ္းတိုက္ဆိုင္တယ္...ၾကယ္မိုးရြာတဲ့အခ်ိန္(ၾကယ္ေတြအစုလိုက္အျပံဳနဲ႔ေႂကြျခင္း)နဲ႔နဲ႔ဆံုတာဆိုေတာ့ဒီမုန္ႏုင္းကေနာ္၂ျပင္းမာဘဲ...

အဲ့ဒါေၾကာင့္ျပန္ရေအာင္လို႔....

အင္းပါၿပန္ၾကတာေပါ့..ဒီညကကိုယ္တို႔မဂၤလာဦးညဘဲေလ....

အခ်စ္ေတြျဖင့္ျပည့္ႏွက္ေနခဲ့တဲ့ခ်စ္သူ၂ဦး.၁ေယာက္နဲ႔၁ေယာက္စိုက္ၾကည့္ေနခ်ိန္....

....

ဇြိ႕..ဓားထိုးသံ

ေနာက္ေက်ာကေနထိုးလိုက္တဲ့ဓားကခ်စ္သူ၂ေယာက္ထဲက၁ေထုတ္ခ်င္းေပၚသြားၿပိ..

အာ့

ဟင္ေသြး....

...ဟဟဟေနာက္ဆံုးေတာ့ငါ့တို႔နယ္ေျမေရာငါရဲ႕ခ်စ္သူကိုပါအပ္ိုင္ျပန္ရၿပိေပါ့.....

က်န္တဲ့လူေတြေရာက္ရွိၿပိးေတာ့...ေကာင္ေလးကိုဓားေတြနဲ႔ခုတ္ၾကတယ္.....
က်န္တဲ့ခ်စ္သူေလးကိုလည္း....သူ႔ခ်စ္သူအနားမသြားႏိုင္ေအာင္ဆြဲထားၾကတယ္.....

.....
.သူကို႔ေရထဲပစ္ခ်လိုက္ေတာ့....

...မလုပ္နဲ႔...မလုပ္ပါနဲ႔....

မငိုပါနဲ႔...မင္းယံုၿပိလားကိုယ္မင္းအတြက္လည္းအသက္ေပးရဲတယ္ဆိုတာကို.

No ending My love(Complete)Where stories live. Discover now