part(3)Uni

68 0 0
                                    

....ဒီေန႔ေကက္ာင္းတတ္ရတာပထမဆံဳးေန႔ေတာ့မဟုတ္ေပမဲ့....ေ႐ြာငၠ္န္႔ေ၁ယာကၥိတ္ေၾတလုြပ္႐ြားေနမိတယ္......

က္န္႔=ငါဒီေန႔မြဘယႅိဳ်ဖစၲာပါလိမ္႕...ေက္ာင္းတတၱာ်ဖင္႕၁ေလလာက္ေတာင္႐ြိေနၿပိကိုဘာလို႔ဒီေန႔က္ေမြက္ာင္းပထမဆံဳးတတၹဴးတဲ့သူလိုေက္ာင္းကိုပထမဆံဳးေၾတ႕ေရတာ့မာမို႔စိတႅဳြပ္႐ြားေနသလို်ဖစ္ေနရတာပါလိမ္႕ၾကည္႕ရတာငါမနကၠဘာမြစားမလာလို႔ထငၲယ္......

(ေက္ာင္းမာဖူးစာဖကၠိဳေစၾတ႕ေတာ့မာမို႔မသိစိတၠစိတႅႈပ္႐ြားေနတာပါ...)

က္န္႔=.ထားပါေတာ့ေေလတာ္ၾကာေနဆိုေက္ာင္းကခဏအနားေပးခ္ိန္ေရာက္ေတာ့မာဘဲ....အဲ့က္မြက္န္းခ္ႏၠိဳဝယ္ေကၽျးခိုင္းရမယ္....ဟီ့ဟီ့အဝစားပစၼယ္....

......

က္န္းခ္န္=ေဟ္ာင္႕...အဲ့ဆိုမင္းေအမက....

yi bo=ဟုတၱယ္...ငါပါးပါးဆံဳးၿပိးေတာ့ငါ့နဲ႔မားတ်ခားၿမိဳ႕ကိုေ်ပာင္းၾသားခဲ့ၾကတာမင္းမြတၼိတယၼလား...

က္န္းခ္န္=ေအးေလအဲ့ေနာကၸိဳင္းမင္းငါ့ကိုအဆက္အၾသယၼလုပ္ေတာ့တာေလ...

yi bo=ငါတို႔ကငယ္ေသးတယ္ေလၾကာ..အသကၼြမင္းက၅ႏြစ္ငါက၇ႏြစ႓ဲ႐ြိေသးတာေလ....ၿပိးေတာ့ငါ့မားကစီးျပားေရးလည္းမလုပၲတၦိဳေတာ့ငါတို႔ေတာ္၂ခကၡဲခဲ့တာ..အဲ့အခ္ိႏၼာငါကငါ့မားကိုကူညီေပးေနရတာဆိုေတာ့မင္းကိုဆက္ၾသယၹိဳ႔မအားတာပါ...

က္န္းခ္န္=ေအးပါ...ဒါနဲ႔မင္းကငါ့ထက္၂ႏြစ္ေတာင္ႀကိးတာေလမင္းက..အခုဆိုေနာကၦံဳးႏြစ္်ဖစ္သင္႕ေနၿပိေလဘယႅိဳလုပ္ၿပိးေတာ့..

yi bo=...ဟူးးးအဲ့ေအၾကာင္းကိုေ်ပာရမယၦိဳရင္အစေကႏ်ပန္ေ်ပာ်ပမြရမာ....

က္န္းခ္န္=ေ်ပာ်ပ..ငါနားေထာငၡ္ငၲယ္..ဆရာလည္းဒီမနက္ဝငၼာမဟုတၻဴး...

yi bo=နားေထာငၡ္ငၲယၦ္ဳေတာ့လည္းေ်ပာ်ပေရတာ့မာေပါ့..ဒီလိုၾကာ..ငါမားနဲ႔ငါနဲ႔တ်ခားၿမိဳ႕ကိုေ်ပာင္းၾသားၾေကတာ့ငါ့မားကWဆိုတဲ့ဖက္႐ြငၧိဳငၼာအလုပ္ဝငႅဳပၲယ္.အဲ့မာအဲ့W ဖက္႐ြငၧိဳငၠသူေဌးကငါ့မားကိုႀကိဳက္ၾသားၿပိးေတာ့ငါတို႔ကိုသူေစာင္႕ေ႐ြာက္ေပးပါမယၦိဳၿပိး..ငါ့မားနဲ႔လကၳပႅိဳက္ၾကတယ္
ငါကအဲ့လူႀကိးကိုလူပ္ိဳႀကိးလို႔ထငႅိဳကၱာ..ဘယ္ဟုတၼလဲသူမာသားေ၁ယာက္႐ြိတယ္..သူနာမၫၠ........သူကငါနဲ႔ျ႐ယၱဴဘဲ....အဲ့ဒါသူသားနဲ႔ငါ့ကိုေက္ာင္းတူတူထားေပးတယ္..ငါမားကိုဂ႐ုစိုက္ေပးတယ္.. ဒါေပမဲ့သူ႔သားေကတာ္၂ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတယ္သူ႔ပါးနဲ႔ငါ့မားေ႐ြ႕မာဆိုအလိမၼာတံဳးေလးးေနာႂကၠယၼာဆိုငါ့ကိုနိမၲယ္ဝိုင္းလည္းအႏိဳငၠ္င္႕ၾကတယ္အဲ့မာငါ့ကခဏခေဏက္ာင္းမာရန္်ဖစႅိဳ႔ဆိုၿပိးေတာ့ေက္ာျငးနားလိုက္ရတာေေၾတၾကာင္႕ငါ၂ႏြစ္ေတာင္ေနာက္ငါေက္ာင္း၂ႏြစ္ေနာကၠ္တာကလည္းသု႔ေၾကင္႕....

က္န္းခ္န္=အဲ့ဆိုအဲ့ေကာေကၠတာ္၂ဆိုးတာဘဲမင္းကိုဒီလိုလုပၲာမင္းမားကို်ပေႏၼ်ပာဘူးလား

yi bo=ေ်ပာတာေပါ့ၾကာဒါေပမဲ့မားကငါ့ထက္သူ႔ကိုပိုယံဳေနတယ္...သူကိုငါတိုင္ေ်ပာတိုင္းငါကသာ်ပန္ၿပိးအဆူခံေနရတယ္အဲ့ဒါေၾကာင္႕ငါလည္းဘာမြမလုပ္ေတာ့ဘူးးး...ထူးေတာ့ထူးဆန္းတႂယၠ..ငါေသခ္ာစဥ္းစားၾကည္႕မိတယ္ငါ့ကိုသူကေအမပါသားမို႔ျဳန္းတယၦိဳရငႅည္းသူ႔ကမားကိုေက္တာ့မမုန္းဘူးးၾကငါ့ကိုၾကက္ၿပိးမုန္းေနတာ....

က္န္းခ္န္=အဲ့ဆ္ဳအဲ့ေကာငၠ႐ူးေနတာဘဲေနမယ္..ငါနဲ႔သာေၾတ႕ၾကည္႕လိုက္..ဟင္းးဟင္း...

yi bo=..ဟဟဘာလဲမင္းကငါခံေနရတယၳငႅိဳ႔လားငါလည္းလူပါၾကငါ့ကိုလာထိလို႔ေကတာ့ငါက်ပႏၲီးေပးလိုကၱာေပါ့.....
ဒါေပမဲ့ငါနားမလၫၱာ၁ခုေတာ့႐ြိတယ္သူအ်မဲေ်ပာေနၾကစကား၁ျခန္း..

က္န္းခ္န္=ဘာလဲ...်မန္ေ၂်ပာ

yi bo=ဒီေ၁ခါက္ေတာ့မင္းမပိုင္ေစရဘူး..တဲ့..

က္န္းခ္န္=မင္းသူဆီကဘာယူထားမိလို႔လဲဥပမာ..ပိုကၦံတို႔ဒါမြမဟုတ္အရကၱိဳ႔ ..ဘီ...

yi bo=😒😒😒ငါကဘာကိစၥသူ႔ဆီကအဲ့ဒါေၾတယူရမာလဲ...ငပိန္းေကာင္ရဲ႕

က္န္းခ္န္=...ရားးးးမင္းးးမင္းငါ့ကိုငပိန္းေကာငႅိဳ႔ေခၚတယ္ေပါ့ေလ.. ဝမ္.ဝကၸဳတ္ရဲ႕

..... ေတာင္.....ေတာင္....

yi bo=ဟဟေဟတာ္၂.....ေက္ာင္းေတာငၡဏဆင္းခ္ိန္ေရာက္ေနၿပိ.....မင္းငါနဲ႔လိုကၼာလား

က္န္းခ္န္=😑😑😑လိုက္..မယ္..

yi bo=အဲ့လို႐ုပၼလုပၥမ္းပါနဲ႔႐ုပ္ႀကိးကလည္း....😆😆😆

က္န္းခ္န္=.မင္း.....မင္းးး😡😡ၾသားေတာ့ငါ...က္န္႔က္န္႔ကိုၾသားေခၚရအံဳးမယ္...

yi bo=က္န္႔က္န္႔ဟုတႅားမင္းေကာေငၼလးလား...ငါထငၲာမင္းလိုေကာငၠထာဝရFa်ဖစၼယၳင္ေနတာ 😆😆😆
(ႏိဳမႅိဳကၱာေပၚႀကိးရယ္😅😅😅)

က္န္းခ္န္=..ခ္ီးကိုေကာေငၼလး..ငါ့ညီေလးၾကလဒရဲ႕...

....................




ေက္ာင္းကႏၲင္း

က္န္႔=နိေဟာင္..ရိေပၚေကာေကာ

yi bo=နိ...နိေဟာငၠ္န္႔......
က္န္႔လိုေခၚမယ္ေနာ္....😳😳

က္န္းခ္န္=😬😬😬😬မင္းအၾကည္႕်ပငၥမ္း..
Wang yi bo

(အခုမြေစရးတာမို႔ေအရးအသားေလးအားျခင္႕လႊတ္ေပးၾကပါ)

No ending My love(Complete)Where stories live. Discover now