Sinem: Ben Cellata sordum
Cemre: Bugün Cellatla biz dışarıda bri şeyler yapcaz o yüzden hadi ikile!!!---------------------------------------------------
*Cellatdan*
Cemre: Bugün Cellatla biz dışarıda bri şeyler yapcaz o yüzden hadi ikile!!!
Cemre bunu dediğinde Sinem hiç bir şey demeden Cemreye dik dik bakarak sırasına oturdu. Bende tabi bir anda şok oldum çünkü biz Cemre ile dışarıda bir şeyler yapmak hakkında hiç konuşmamıştık. Sonra hoca gelmeden hemen Cemreye sordum.
Cellat: Cemre neden Sineme öyle dedin ki biz senle dışarıda bir şeyler yapcaz diye konuşmamıştık?
Cemre: Biliyorum konuşmamıştık o zaman şimdi konuşmuş olduk. Ne dersin bugün okul çıkışı bir yerlere falan gidelim mi?
Cellat: O-olur tabiki olurrr, kesinlikle her z-zaman müsaitim çok iyi olur-rr olur tabiki yani hemen şimdi bile olurrr bana uyarr yani neden olmasınnn dimiii yani ben müsaitim bana kesinlikle olu-
Cemre: Cellat tamam müsaitsin sakin ol dedi ve kahkaha atmaya başladı.
Sanırım ben biraz fazla heyecanlanmıştım. Ve eminim ki çok komik gözükmüştüm. Sonra Cemreye dedimki;
Cellat: Yaa Cemre tamam gülme artık biraz heyecanlandım o kadar,
Cemre: Cellat gerçekten sadece biraz mı dedi, ve kahkaha atmaya devam etti.
Sonra hoca gelince hemen gülmeyi kesti ve ikimizde derse odaklandık. Sonra zil çaldı ve kantine doğru yürümeye başladık. Tam o sırada Cemreye çok sert bir şekilde biri çarptı. Baktığımda bu yan sınıftan Orhandı. Sonra bir anda o da bize baktı ve dediki;
Orhan: Niye öyle bakıyonuz, yanlışlıkla çarptım işte!
Cellat: Bana bak beni sinir etme kıza nasıl hayvan gibi çarptığını gördük, çabuk Cemreden özür dile, hemen!!!
Orhan: Yok ya ben özür dilicem başka emriniz var mı, ilk bu güzel hanımefendi benden özür dilesin sonra bakarız;)
Cellat: Birincisi sen beni sevdiğime güzel diyemezsin, ikincisi ise çarpan sendin bu yüzden sen özür diliceksin!!!
Cemre: Tamam Cellat boşver gel gidelim biz takma onu
Orhan: Oooo güzel hanımefendi konuştu
Cellat: Sen fazla oldun dedim, ve kaş göz daldım.
Cemre ise bizi ayırmaya çalışıyordu. En sonunda Orhana öyle bir yumruk geçirdim ki o da bir anlık can acısıyla bana yumruk geçirdi. Ama öyle bir vurdu ki pislik dudağım patladı. Ardından hocalar gelince hemen Orhanı bıraktım.
Hoca: Noluyor burda?!
Cellat: Bişey olmuyor hocam Orhan arkadaşımız bir yanlış yapmıştı bende ona düzeltmesini söyledim ama o dinlemedi, bende farklı yöntemlere geçiş yaptım.
Orhan: .............-----------------------------------------------------
Bölüm sonu...
Evet arkadaşlar bu bölüm böyle oldu. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir, bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın;)
Oy verirseniz sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza dek benimsin- Cemcel
RomanceYeni okula başlayacak olan cemrenin bir erkek sayesinde hayatı değişir.