0.1

20 2 0
                                    

                Başlama tarihlerinizi bırakabilirsiniz.
                                                     💫

Ben Almina 4 yıldır başka bir ülkede yaşıyorum bu gün memleketim Adana'ya dönüyorum okulum bitti.Annemlerle yaşamaya karar verdim.

                                                 ***
Bu gün Adana'ya dönüyorum uçaktayım
Konağın önüne geldim kapıyı çaldım ve içerden bağırış sesleri geliyordu . Annem kapıyı açtı ve direk bana sarıldı. O anda babam çok sinirli gözüküyordu bi sorun olduğu belliydi bekletmeden eve girdim ve direkt abimin odasına girdim bi mektup buldum ve okudum.

"anne baba ben sevdiğim kızla kaçıyorum beni merak etmeyin"

O an şok oldum abim bir kız kaçırmıştı . Birden kapı çalmaya başladı çok hızlı çalıyordu hemen kapıyı açmak için aşağıya indim. 

Kapıyı açtığımda korkunç 4 tane adam vardı ve
"Buyrun kime bakmıştınız "

Karşımdaki adam bağırarak " ABİN BURADA MI?!"
"hayır neden sordunuz" diye cevap verdim
"Senin abin olacak it herif benim kız kardeşimi kaçırdı"
dediğinde şok olmuştum . Bu adamın kız kardeşini mi kaçırmış.O an dedem araya girdi "hayır oğlum bu evde yok " o adam konağın ortasında şöyle bağırdı "seni bi bulayım Selim ölmekten beter edicem ölmek için yalvaracaksın" bunları söylerken gözlerinde hiçbir duygu yoktu .
                                            ***
Aradan 3 hafta geçmişti dedemler abimi bulduklarını söylemek için annemi aradıklarında çok korktum "ah abi neler açtın başımıza oooff" abimi ya öldüreceklerdi ya da soktuğumun törenleri gereği berdel olucaktı hem evlenmek istemiyorum ne hemde abimin ölmesine göz yumamam keşke hiç dönmeseydim.

Aradan 1-2 saat geçti. Dedemler gelmişti maalesef of peki şimdi ne olucaktı. Abimin ölmesini istemiyorum kim abisinin ölmesini ister Almina!?.

Abim bana baktı ve yanıma gelerek "sakın berdeli kabul etme Almina" A-ama dememe kalmadan yanıma dedem geldi ve bağırarak "SELİM YÜRÜ"dedi. Peki ya şimdi ne yapmam gerekiyor ooff. Tabiki de abini kurtaracaksın.

Abim babamın karşısına geçti ve diğer kızda babası olduğunu düşündüğüm kişinin karşısına geçti. Kızın abisinin yüzünde hiç bir tepki yoktu sadece acıyla baktığını hissettim. Koşarak babamın yanına gidip abimin önüne geçtim ve "BABA DUR LÜTFEN"dedim bağırarak. "ALMİNA ÇEKİL ŞURADAN ELİMDEN BİR KAZA ÇIKICAK"dedi bağırarak "BABA DUR T-TAMAM ABİMİ ÖLDÜRME BERDEL OLSUN"dedim Abimin bağırması ile arkamı döndüm. "Hayır çekil şuradan Almina" dedi tabi ki çekilmiyecektim boş yere kendini konuşmakla yorma abi ölmene izin veremem şu zamana kadar hep yanımda oldun şimdi ölmene göz yumamam bunu sende çok iyi biliyorsun bırakta sevdiğine kavuşmana izin vereyim bir kerede ben fedakârlık yapsam birşey olmaz.

"Çekilmiyeceğim" dedim. Babam "kabul ediyor musun" diye sordu. Abimin kaçtığı kızın abisine bakarak "e-evet" dedim. Babam bekle burada dedi. Korkuyla babamın gelmesini bekliyordum ne konuşuyordu o adamla o arada abim arkamdan yanıma gelerek "Almina bak benim için fedakârlık yapmana gerek yok senin istemediğin birisiyle evlenmeni istemiyorum" dedi "onu kızı kaçırmadan önce düşünücektin Selim bey madem kaçırıyorsun neden yakalanıyorsun"dedim. "Of Almina he haklısın güzelim bilerek yakalandım malım çünkü ben"dedi "Bunları sonra konuşucaz abi"dedim.

Babam geldi sanırım evleniceğim adamın babası ile konuşmuştu umarım kabul eder yani eder eder kardeşinin ölmesini istemez demi. Yok canım ne münasebet ölsün diye bekliyor.

Babam konuştuğu adamla yanıma gelip evleniceğimi düşündüğüm adamı çağırdılar. Babam o adama dönerek "peki ya sen sen kabul ediyor musun" dedi adam bana baktı sonra kardeşine baktı ooff çekerek gözlerini kapattı tam 6 saniye sonra aralanan dudakları arasından "tamam"kelimesi çıktı. Kendini ne sanıyordu bu havalara bak bende bayılıyorum seninle evlenmeye.

Bölüm sonuuuu. Oylamayı unutmayııığnn.🖤
Bol bol paragaf yorumlarınızı bekliyorum.
Sizi seviyorum 💫🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Berdel Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin