hastane✨🙌

250 24 15
                                    

Evett uzun bi süre sonra tekrardan burdayımm❤bu arada nasıl devam ettireceğim ile ilgili bir tane bile düzgün fikrim yok ama olsun ĞXnsğdjdşsjd neyse
iyi okumalar❤

Bakugonun ağzından

Allah'ım çok tatlıydı, dayanılabilecek gibi değildi , her gördüğümde öpesim saçını okşayasım ,koklayasım geliyordu. Ama hastaydım ve kalkamıyordum. (Yargılamayın evet bakugoyu da müslüman yaptım İDIĞAZJQĞXBAĞSB)

hemşire-Çok güçlü bir bağışıklık sisteminiz var efendim, geçmiş olsun.

Bakugo-ne zaman çıkıcaz burdan?

Hemşire- siz bir iki güne çıkarsınız efendim, ama yanınızdaki efendi için(off aklıma hitap etme şekli gelmiyo ağfkağznai) aynı şeyi söyliyemeyeceğim maalesef. Çünkü bağışıklık sisteminin gücü düşmüş ve vitamin eksikliği var ayrıca böyle devam ederse kansızlıkla savaşmak zorunda kalacak efendim.

Bakugo -tamam teşekkürler, gidebilirsiniz.

Hemşire odadan çıkmıştı , sarışın oğlan çok üzülmüştüm ve şaşırmıştı ama melezi iyileştireceğine inanıyordu.

Bakugo- gördün mü yaptığını, neden düzgün yemekler yemedin?

Melez oğlan sustu ve gözlerini kapadı, uzun zamandır beraber olmak istediği ve beklediği şey olmuştu , sarışın oğlanın elini tutmanın verdiği huzurla uyuya kalmıştı..sarışın oğlan ise melezi izleyerek huzur buluyordu ‧͙⁺˚*・༓☾zaman atlaması☽༓・*˚⁺‧͙
2 gün geçmişti ve bakugo yataktan kalmıştı, melezi ziyaret etmeye gitmek istiyordu. Gitmeden önce hemşireye uğradı

Bakugo- bakar mısınız?

Hemşire - buyrun efendim.

Bakugo- Todoroki , onu tanıyorsunuz değil mi?

Hemşire- evet efendim.

Bakugo- Todoroki ne zaman yataktan kalkar? Yani hastaneden ne zaman çıkarabiliriz?

Hemşire- Eğer düzgün beslenir, istediğimiz enerjiyi toplayabilirse 1-2 güne çıkar efendim.

Bakugo-teşekkürler.

Bakugo melezi görmeye gitmişti ve her zamanki gibi uyuyordu. Yatapının kenarına oturdu ve saçını okşamaya başladı , daha sonrasında kafasını öptü ve o güzel kokusunu içine çekti tam gidecekken todoroki kolundan tuttu, gözlerini açmadı ve onuşmadı fakat kolunu tutmuştu ve bırakmıyordu.

Bakugo-Vayy uyanıkmışsın demek.

Melez gözlerini açtı, gülümsedi ve sarışının koluna sarıldı.

Ben daha yazamıycam işim çıktı ÜDNDĞDHAĞDJWĞCJQĞDJQĞXNAĞNSÜWJĞDJWĞXJSQĞXNAĞXNAĞXOWĞXN hadi bayyu ❤

285 kelime
seviliyorsunuz❤

todobaku /yaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin