Bir Aşk Hikayesi

131 13 0
                                    

Zor çok zor,
Elimin altından kaçan o yaz gibi
Bulutların ardından,
Bu içimi saran bir aşk hikayesi
Yüzümü güldüren sıcak ve sahici.
Hatalarımdan önce aşkımız böyleydi değil mi Min?
Ben aptal olmasaydım hep böyle mi kalacaktık
Yine sadece ben suçluyum değil mi?
Aptal olmak suç mu sence Minnie?
En güvendiğim kişiye güvenmemem sadece aptallık değil mi?
Evim dediğim kişiye sırtımı dönmem yanlış değil mi?
Ben yaşamayı hak edecek ne yaptım ki?

Hyunjin.
Yaşamak zorundasın anladın değil mi?
Sen.yaşamak.zorundasın.
İçini rahatlatır mı bilemem ama tek suçlu sen değilsin Hyunjin.
Seni yalnız bırakmak benim suçumdu.
Bana ihtiyacın olduğunu söylemiştin ve ben aptal ödevler yüzünden dinleyemedim.
Sen sadece birazcık dinlenmek istedin ama ben sana izin vermedim.
Tek suçlu sen değilsin, bunu kabul etmem gerek
Seni suçlu bularak kendi gönlümü rahat tutamam
Sebebine yol açtım belki de.
Senin boşluğa düştüğün an yanında olmam gerekirken fark edemedim sevgilim
Ah hayır biz seninle ayrıldık🤦🏼‍♀️
*Hyunjin demeliydim.
[Görüldü]

Hyunjin annesini yıllar önce kaybetmişti, babasının annesini aldatması ile annesi babasından ayrılmış ve yeni bir hayata başlamıştı.

Ta ki kanser olduğunu öğrenene kadar Hyunjin ile mutlulardı.

Annesi günden güne gözünün önünde solmuştu ve Hyunjin hiçbir şey yapamamıştı.

Annesi ölmeden oğlunu Seungmin'e emanet etmişti, annesine sözlerini vermişlerdi.

Lise yıllarının sonunda bu olay yaşanmışken Hyunjin duygusal bir çöküş yaşamıştı uzun bir süre.

Daha sonra üniversitede resim bölümünü kazanmış ve kendini çizime adamıştı.
Bu süreç boyunca Seungmin hep Hyunjin'in yanında yer almıştı.

O da Hyunjin'in gittiği üniversitede fotoğrafçılık bölümünü kazanmış ve üniversitede bile beraber olmuşlardı.

Üniversitenin ikinci yılında Hyunjin'in babası birden ortaya çıkmış ve Hyunjin'in tekrar mahvolmasına sebep olmuştu.

O aşağılık adam annesini aldattığı kadından bir çocuk meydana getirmişti. Annesinin öldüğünü söylediğinde bunu umursamamıştı bile.

Tek dediği bizimle yaşamak ister misin olmuştu.

Hyunjin uzun süre önceden baba dediği bu adamın etkisinde kalmıştı.

Seungmin sevgilisinin hayatının ne kadar çalkantılı olduğunu bilse de okulunun gözde öğrencisi olarak görevlendirildiği çoğu şeyi eksiksiz yapmak için eve gelmeyi bile aksatmıştı.

Zaten duyguları mahvolan Hyunjin uzun süreli doldurulmalar ile Seungmin'in onu sevmediğine inanmış ve sonunda onun kendisini aldattığını düşünerek ondan ayrılmıştı.

Onun kendisini Felix ile aldattığını düşünmesi bile ne halde olduğunu açıklamaya yeterdi.

Felix en yakın arkadaşı Changbin'in sevgilisiydi, ki Felix kendisinin de en yakın arkadaşıydı.

Aklı yerine geldiğinde yaptığı hatayı fark eden Hyunjin'in tek isteği sevgilisinin onu affetmesi ve sevgilisine dönmekti.

Seni Çok ÖzlüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin