yeni oda arkadaşı #1

712 35 6
                                    

  Görevlilerden yeni bir oda arkadaşımın geleceğini öğrendim. Ama ismini daha bilmiyorum. Oda gay diye duydum ama söylentiler ne kadar doğru kimse bilemez. Elimdeki telefonu masanın üstüne bırakıp mutfağa doğru ilerledim. Kendime sıcak çikolata yapmaya başladım "belki o da gelince sıcak çikolata ister" diye düşündüm ve ona da bir tane sıcak çikolata yaptım.

  Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. Sacımı düzelterek kapıyı açtım. Karşımda benden kısa bir çocuk vardı. Kapıyı açtığımda etrafı inceliyordu. Bana döndü ve gülümseyerek "Selam, ben Suga" dedi. İster istemez bende gülümsedim. "Bende Tae" diyerek kendimi tanıttım. Suga içeri geçip bavulunu bir kenara bıraktı. Kapıyı kapatıp odasını gösterdim. Sonrada içeri geçtim.

  Biraz sonra Suga üstünde mavi pijamalarıyla içeri girdi. "Küçük bir çocuğa benziyorsun." dedim gülümseyerek. Kaşlarını çatıp bana baktı. "Senden yaşça büyüğüm." dedi. Sinirini bozmak için "Tamam ufaklık" dedim ve sıcak çikolatamı içmeye devam ettim. Suga oflayarak yanıma oturdu biraz sohbet ettikten sonra uyumaya gittik.

  Sabah elimi yüzümü yıkadıktan sonra ufaklığı uyandırmaya gittim. Odasına girdim. Yorganın içinde kaybolmuştu. Yorganı hafifçe aralayıp onu uyandırmaya çalıştım. Suga uykulu bir şekilde mızmızlanarak arkasına döndü. Yorganı üstünden çektim. "Öküz müsün be!" diye bağırdı. Gülmeye başladım. "Kalk hadi." dedim. İnatla kalkmıyordu. Bende onu kucağıma alıp yataktan zorla kaldırdım. "Bırak beni uyucam ben." dedi. "Tamam bırakıyorum ufaklık." Dedim gülerek ve Suga' yı yere bıraktım. "Öküz." Diyerek söylendi ama ben odadan gülerek çıktım.

  Suga bir süre sonra solana girdi. Yeni uyandığı ve zorla kaldırdığım için sinirliydi. "Az önce Jimin aradı buz  patenine gideceğiz sende gel." dedim. Bakışlarını bana çevirdi. "Jimin kim?" diye sordu merakla. Meraklanınca küçük bir çocuğa benziyordu. İster istemez gülümsedim. "Gidince tanışırsınız. Hadi hazırlan." dedim ve ayağa kalktım. Yanından geçerek odama doğru ilerledim. "İyide ben buz pateni süremiyorum." dedi. Başımı çevirerek ona baktım. "O zaman öğrenirsin ufaklık." dedim gülerek. 

  Buz pateni yapacağımız yere gelince arabayı durdurdum. Suga arabadan inip kapıyı kapattı, ve beni beklemeye başladı. Suga'nın yanına gittim. "Korkma en fazla bacağını kırarsın." dedim ona dönerek. Bir şey demesine fırsat vermeden bileğinden tutarak Jimin' in yanına doğru ilerledim. Sugada peşimden geliyordu. Jimin' in yanına gelince durdum. Jimin' in yanında minik sevgilisi Jungkook da vardı. İkisi de Suga' ya bakıyordu. İster istemez bende Suga'ya baktım. "Sevgilimi yaptın, Tae?" diye sordu Jimin gülerek. Jimin' e döndüm. "Sevgilimi?" diye sordu Suga. Aslında bunu Jimin' den daha çok kendine sormuş gibiydi. Suga'ya döndüm. Utandığı belliydi. "Sevgilim değil, oda arkadaşım." dedim Jimin' e dönerek. "O yüzden mi el ele geldiniz? Ve hala el elesiniz." dedi Jimin. O sırada Hala Suga' nın elini tuttuğumu fark ettim. Sanki emin olmak istermiş gibi Suga' nın eline baktım. Suga utanarak elini çekti. Suga bu gün çok utanacak gibiydi. Bir süre oturup konuştuktan sonra buz patenlerimizi almaya gittik. Suga yanımda oturup patenlerini giyiyordu. Hepimiz patenlerimizi giyince kaymaya başladık. Suga düşer diye yanında kayıyordum. İki sevgili de hemen arkamızdaydı. "Jimin ve Jungkook sevgilimi?" diye sordu Suga bana dönerek. "Evet, yaklaşık bir yıldır birlikteler." dedim. Suga önüne döndü. "Çok yakışıyorlar." Dedi fısıltı şeklinde. Başımı salladım onaylayarak. Gerçekten de yakışıyorlardı. Bir süre daha kaydık. Suga kayarken az daha düşüyordu. Suga' nın dirseğinden tutarak düşmesini engelledim. Suga  bana döndü, Sonra utanarak  geri çekildi. Bende onu bıraktım. "Teşekkür ederim." dedi suga mırıldanarak. 

  Tam önemli değil diyecektim ki arakamızdan "Ooo ship." diye bir ses yükseldi. Suga' yla aynı anda arkamıza döndük. İki sevgilide bize bakıyordu. Suga daha çok utandı ama bir şey demeyip önüne döndü. Biraz daha kaydıktan sonra eve döndük. Yolda giderken fotoğraf çekindik durmadan. Eve gidince bunları Suga' yada atacaktım. 

 O fotoğraflardan bazıları:

 O fotoğraflardan bazıları:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Suga' yla biraz daha film izledikten sonra uyumaya gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Suga' yla biraz daha film izledikten sonra uyumaya gittik. Böylece bir gün daha sona erdi.

TAEGİ-BENİM BEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin