yeni ev yeni anılar #4

324 26 9
                                    

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM FAZLA KISA GELDİĞİ İÇİN BU BÖLÜMÜ UZUN YAPICAĞIM. İYİ OKUMALAR <3

  Suga' nın kurduğu cümleden sonra ne diyeceğimi şaşırmıştım. Kalbim ağzımda atıyordu. Yanaklarımın utançtan al al olduğuna emindim. Suga bana gülümseyerek bakıyordu.

  Kedi gülüşü ile bana gülümseyerek bakması daha da hızlı atmamı sağladı kalbimin. Hiç şüphe sis Suga' nın gülüşü gördüğüm tüm manzaralardan kat kat daha güzeldi. Suga' nın telefonunun sesi evin içinde yankılandı. Tüm romantikliğin içine ediyordu şu telefon sesi. Suga telefonu nu açmak için odadan ayrılınca derin bir nefes aldım. Suga telefonu kapatıp içeri girdi. 

" Yeni eve taşıyoruz, tae." dedi gülümseyerek.

"Ne? Şimdimi?" 

"Evet, eşyaları nasıl taşıyacağız diye düşünmene gerek yok hepsini jimin'e taşıttıracağım." sinsi bir şekilde güldüğünde bende gülmüştüm. 

"Ciddiyim bu arada."

"Ne?"

___________

  Yeni evimize yerleşmiştik. Suga cidden kolilerin bir çoğunu Jimin' e taşıttırdı. Jimin eşyaları taşırken ruhunu vermişti bildiğin. Suga jimin' e komut verirken biz hallerine gülmekten konuşamıyorduk. 

"Şerefsiz belim koptu!" diye mızmızlandı Jimin. Suga' ya şerefsiz dediği için kafasına yastık fırlattım. Ama tabi ki Jimin' in minik sevgilisi buna izin vermeyip yastığı havada tuttu. Jimin bana ' Nasılda göt oldun.' bakışları atıyordu. Bu seferde solumdaki yastığı fırlattım kafasına. Bu sefer yastık kafasına çarpmıştı. Bu sefer ben Jimin' e ' nasılda göt oldun' bakışları atıyordum. 

"Lan gerizekalılar yeni temizledim o yastıkları ben." Jin içeri girer girmez söylenmeye başladı. Biz ise gülmemek için dudaklarımızı bastıyorduk. Çünkü gülsek azımıza etme ihtimali yüksekti. İçeri götünü kıvırta kıvırta cokiee geldi. Suga cokiee yi kucağına alıp sevmeye başladı. 

"Adını neden cokiee koydunuz?" Hobinin bu soruyu sormasıyla Suga' yla bakışmamız bir olmuştu.

"Kurabiyeleri sevdiğimiz için." 

"Gerizekalı arkadaşım benim kedi beyaz."

"Salak sen hayatında hiç hayatında vanilyalı kurabiye yemedin mi?" 

  Jin bana umutsuz vakaymışım gibi bakıp telefonuyla oynamaya devam etti. Bir kaç saat sonra hepimiz çok sıkılmıştık. Saat geç olmuştu iyice. Birden omzumda bir ağırlık hissettim. Kafamı çevirdiğimde Suga' nın basını omzuma koyup uyuduğunu fark ettim. Gülümsedim ister istemez. Sonrada üstümüze battaniye ile örttüm. Ne zaman bilmiyorum ama koltukta bende uyuya kalmışım.

__________

  Sabah uyandığımda ilk başta nerde olduğumu anlamadım. Hafifçe doğrulduğumda Suga' nın varlığını hatırlamıştım. Suga' ya baktığımda hala uyuduğunu görünce gülümsedim. Onu sarsmamaya dikkat ederek doğruldum. Sonrada Suga' nın basını hafifçe tutarak yastığa koydum. Üstünü iyice örttükten sonra elimi yüzümü yıkamaya gittim. 

  Suga bir veya iki saat sonra uyanmıştı. Uykulu bir şekilde mutfağa yanıma gelip su içti. 

"Tae."

"Ne oldu ufaklık?"

"Ben dün koltukta mı uyudum?"

"Evet."

"Sen nerde uyudun?" 

"Diğer koltukta." deyip yalan söyledim. Başını sallamakla yetindi. 

"Aç mısın? Kahvaltı hazırlayayım mı?" 

"Aç değilim. Sen kahvaltı yaptın mı?"

"Evet."

  Bir süre daha evde takıldıktan sonra kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittim. Karşımda ailem vardı. 

"Hoş geldiniz." dedim gülümseyerek ama iç ten içe neden haber vermeden geldiklerini merak ediyordum.

"Hoş bulduk oğlum, evini ve arkadaşını görmeye geldik." annem 'arkadaşını' derken imalı söylemişti.  Solana suga' nın yanına gittik. Suga şaşırdığı için ona yazarak durumu anlattım.

 ufaklık: "tae bunlar kim lan"

                                                                          tata: "ailem, evimizi görmeye ve senle tanışmaya gelmişler"

ufaklık: "anladım da ben ne alaka "

                                                            tata: "nerden bilim ben. Ailem oldukları için pls nazik bir ufaklık ol"

ufaklık: "tamam ama bana mandalina alacaksın"

                                                                tata: "tamam alırım ufaklık."

Suga ailemle tanışmıştı ve iyi anlaşmışlardı. Şu an beraber akşam yemeği yiyorduk. Ailem Suga' yı soru yağmuruna sokuyordu. Sadece tek bir soru ya şaşmıştım o da annemin bana sorduğu soruydu.

"Oğlum, Suga'yla sevgili misiniz?"

TAEGİ-BENİM BEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin