Weekend'ul

10 1 0
                                    

Cum aseară am adormit cu laptopul în brațe nu am știut că Dana îmi trimisese un mesaj că vrea să mergem în club.

Așadar când m-am trezit și am coborât  îmbătată de mirosul de clătite și sirop de afine. Și ce să vezi?

Dana stătea la masă și băga în ea la clătite de nu e adevărat .

"Sall Ann"spuse Dana

"Sall. Ce faci aici așa de dimineață??"

"Dimineață? " intervine mama

Mă uit la ceasul din bucătărie și văd că e trecut de ora 13 . Cum am dormit atât??

"Ann nu ai văzut mesajul? Cel în care ți-am spus că vreau să mergem în club?"

"Ăămm. Nu" recunosc stânjenită

"Ei bine mănâncă și pregătește-te!"

Mama surâdea. Ce fel de complot or fi făcut numai ele știu.

Neavând de ales mănânc și fac o baie bună.

Apa era perfectă. Stropii de apă îmi produceau furnicături,totul mă relaxa.

După ce am ieșit am văzut că deja este ora 5 . Cum naiba trece timpul așa de repede??

Mhm în fine. Încep să mă pregătesc și îmi îndrept părul. Am o problemă. Cu ce să mă îmbrac? Nu am fost în viața mea într-un club.. Dar cred că am primit anul trecut de ziua mea o rochie neagră mulată mini prin care mi-i se vedeau toate formele. Perfect!

Machiajul durează mai mult de cât credeam. După a 20-a oară mi-a ieșit și mie o linie dreaptă la tuș.

Era 21:35 iar telefonul îmi vibra în continuu.

*la telefon*

"All slavă Domnului că răspunzi! Unde ești?"

"Acasă unde."

"Coboară azi că trebuie să pornim"

"Okok"

Ajungând în fața peluzei văd câteva perechi de ochi îndreptate asupra mea

"Cee??"

"Nimic hai să mergen. Aici. Asta e dubița cu care vom merge. "

Wow. Chiar era flower&power. Ce cute.

Ajunși acolo intrăm fără să ne zică nimeni nimic și mergem la etaj înspre niște canapele negre.

"Hei ești nouă în frăție?" mă întreabă un glas dubios

"Da . stai. Ce frăție?

"Asta e o casă a frăției. Nu știai?"

"Mnu" spun scurt și mă așez lângă Dana de la care ar cam trebui să aflu niște răspunsuri.

Nici bine nu mă așez și văd părul blond al....
Gata al treilea capitol! Sper că vă place!
Am postat mai des azi pentru că în weekend nu voi avea timp . pupici :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DilemaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum