Op het briefje stond......
Hou je mond en stop met huilen.
Emma was pas 7 dus zo goed kon ze niet lezen maar uiteindelijk snapte ze het, ze schreeuwde en riep laat me hieruit nu ik wil naar mamaaa.
John riep terug nee mama is dood je blijft hier voor altijd.
Emma was helemaal aan het trillen ze was verdrietig, na de n paar uur ging eindelijk de deur open.
Emma vroeg aan John of ze naar school ging, waarop John zei nee zeur niet zo hij zette een strenge stem op.
*paar uur later*
Emma zei ik heb honger, John maakte een boterham met leverworst en gaf dit aan haar en zei mond houden en eten.
*ondertussen was het al weer avond*
Emma had vandaag alleen een broodje op vandaag ze had erge honger maar ze durfde dit niet te zeggen.
John zei tegen Emma ga naar bed, Emma liep naar bed en ging liggen.
Emma vroeg gaat u een verhaaltje voorlezen John zei nee en gaf Emma een klap en der de deur op slot.
Emma had pijn en huilde ze durfde wiegen lijk niet te huilen, omdat ze bang was dat ze een klap kreeg ze ging maar slapen.
*30 dagen veder met weinig voedsel en bijna tot aan geen drinken*
Emma had erge honger en dorst na een paar dagen niet goed gegeten en gedronken te hebben. Ze durfde er niks van te zeggen want ondertussen had ze al een paar klappen gekregen van John.
Het was weer avond en Emma die kreeg eindelijk is een keertje weer avond eten ze kreeg avg.
Ze genoot ervan en nam er alle tijd voor.
John had natuurlijk weer wat over te zeggen hij zei eet wat sneller joh en gaf haar weer een klap, Emma zat helemaal onder de blauwe plekken.
Opgegeven moment was elke dag hetzelfde het ging zo:
Ze werd wakker en kreeg een briefje onder haar deur geschoven met wat ze vandaag te een kreeg soms meestal stond er niks op en soms wel wat, Emma was niet gezond ze was erg mager en dat helemaal onder de blauwe plekken. Naar een paar uur opende haar kamer ze ging zitten aan de tafel en zo ging haar dag om. Dan was heb dus avond ze ging naar bed en daarna was het weer de volgende dag.
*2,5 jaar later met dezelfde dag routine*
Het meisje werd wakker en alweer een briefje onder de deur alleen deze keer was het briefje anders er stond op......
JE LEEST
Het vermiste meisje
Mystery / ThrillerDit verhaal is spannend, hoopvol en zelf geschreven. Dit is NIET gebaseerd op een waargebeurd verhaal