Jimin szemszöge:
Reggel a madarak csicsergésére keltem. Aha el hittétek mi? Arra keltem hogy a legjobb barátom hív mert el fogok késni a bemutatómról...jaj milyen hülye vagyok... még be sem mutatkozta.....
A nevem Park Jimin. 21 éves vagyok és egy modell ügynökségnél dolgozom...
Na de térjünk vissza a reggelhez....Kikeltem az ágyból és elmentem a szekrényemen lévő tükörbe megnézni magam..... Hát amit ott láttam az szerintem rosszabb mint a zombik egy horror filmben.... Nembaj elég lesz egy kis alapozó mert a sminkesek úgy is megcsinálják normálisan.... Felvettem egy fekete a térdénél szakadt farmert és egy fehér hosszú pulcsit egy zombival az elején.... Haha még passzol is az arcom kinézetéhez most...felvettem a kocsi kulcsot a cipőspolc tetejéről gyorsan még vissza pillantottam a tükörbe ellenőrizni hogy minden jól van-e nem kentem-e össze magam valamivel majd egy elégedett mosoly kiséretében el is hagytam a házamat....
Beszálltam a kocsiba majd indultam volna el mikor elkezdett csörögni a telefonom.... Na de jó... Így biztos
elkések....[J-jay az unoka testvérem, Me-én]
J:jay szia Jimiiiin-kiabál bele jay a telefonba
Me: Jaj istenem Jay... Hallottam volna anélkül is hogy bele visít ottáll volna a telefonba-nevetem el magam.
J: Jimin szeretettel meghívták hogy KÖTELEZŐ-emeli ki a kötelező szót- eljönnek a most hétvégén rendezett eküvőnkre Jennie-vel....
Me: már most esküdt is? Nincs ez még kicsit korán? -érdeklődök döbbenten mivel csak 2 éve vannak együtt.
J:Nem nincs-kezd bosszús lenni-most lesz és kész és te el jössz..
Me:oké oké.... Ott leszek.... De most mennem kell mivel bemutatók lesz.. Szia-köszönök el és teszem is le a telefont.
YOU ARE READING
Elrabolva~Jikook
Fanfictionmi lenne ha az unokatestvéred esküvőjén a férj helyett téged rabolnak el? Hát ez velem megtörtént.... Na de ne is menjünk most ebbe bele... Kezdjük a legelején...