2.rész

17 4 3
                                    

Jimin szemszöge:

Elérkezett a hétvége.Mit ne mondjak nagyon vártam... Remélem érezhető az irónia.
Éppen a kocsiban ülök egy sorompónál már vagy húsz perce, és várom hogy jöjjön végre a vonat..
                                                                       
                           Time skip                         

Megérkeztem az esküvőre.Nagyon jó munkát végeztek a díszítéssel.Már itt vannak egy jó páran a vendégek közül.
Mikor bejöttem egy (nem túlzok) k*rva helyes pasit láttam.... Nemtudom ki az de láttam hogy nézett amibe kicsit belepirultam ezért elfordultam. Láttam egy szimpi csajt ezért oda mentem hozzá...
Szia-köszöntem oda neki.
Szia-köszönt vissza.
Jimin vagyok. Téged hogy hívnak? -kezdek vele barátkozni.
YoRa vagyok... És mond csak Jimin... Mi járatban ezen az esküvőn? Tudom értelmes kérdés de még sosem láttalak a környéken.-érdeklődik ezek szerint YoRa.
Jay az unokatestvérem.Te mi járatban vagy errefelé? Vagy itt laksz a közelben?
Jimin!! -suttog YoRa elképedve.
Miért suttogunk?!? -kérdezem YoRa-t.
Mert Jungkook téged bámul...-válaszol YoRa a kérdésemre.
Az ki?-kérdezek mostmár kicsit hangosabban vissza nevetve.
Jaj Jimin.Akivel szemeztél körülbelül 20 perce... Akkor ment ki az ajtón a barátom Yoongi... De nekem csak Suga... -meséli a végét teljes beleéléssel a lány...
Látom szereted nagyon... -mosolyodok el halványan.
Jimin.. Szerintem mi nagyon jóba leszünk. -mosolyog rám YoRa szinte vigyorogva majd helyet foglaltunk az egyik asztalnál..

YoRa-val szinte végig beszéltük az egészet de azért éreztem néha ezek szerint Jungkook tekintetét amint lyukat éget a hátamba. Már majdnem oda szóltam hogy essen ki a szeme... De mindegy...
YoRa kimegyek a mosdóba addig maradj itt. -mondom majd el is indulok. De akkor még nem sejtettem hogy a helyemen kellett volna maradnom.

Elrabolva~Jikook حيث تعيش القصص. اكتشف الآن