1 глава

7 1 0
                                    

Казваш се Ана-Мария и си на 23. Това си ти:

Живееш заедно с баба си в Лондон

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Живееш заедно с баба си в Лондон.  Това е баба ти:

Ти си най-известната актриса в Великобритания

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ти си най-известната актриса в Великобритания.Една сутрин както си спеше някой позвъня на врата и бързо стана да отвориш преди баба ти да се събуди. Отваряш вратата и виждаш един мъж облечен в черно сако.
Ти:Добро утро господине. Може ли да попитам защо сте тук?
Той:Добро утро госпожице Анна-Мария. Тук съм за да ви поканя на бала в чест на новия крал Хосок Александър Млачи. Ще се радваме да дойдете с баба ви.
Ти:Ол, много ви благодарим. Но аз не си падам по тези не......... В този момент идва баба ти и те прекъсва.
Тя:Ще оважим поканата и ще дойдем!
Ти:Но бабо аз...........
Тя:Стига, знам че не си падаш по тези неща но това е кралска покана, трябва да отидем!
Ти:Добре ще дойдем!
Той:Добре тогава, в поканата пише час и адрес! Лек ден!
Ти и баба ти:Лек ден и на вас!
Ти затваряш вратата и заедно с баба ти отивате в кухнята за да си направите закуска. След време сте готови и закусвате. По време на закуска обсъждате бала.
Ти:Бабо, отивам само заради теб! Ако не беше ти щях на секундата да откажа!
Тя:Хубаво е от време на време да променяш ежедневието си! Като бях оперна певица правех едно  и също всеки ден, но понякога си разнообразяват дните!
Ти:Добре! Е аз вече знам коя рокля да облека!
Тя:Аз също!
След закуска и двете сядате на дивана и отваряте поканата.
Ти:Еха........... бала започва към 21:30, а сега е 11:50! Имаме много време! Какво ще правим?
Тя:Не знам за теб, но аз ще си пусна филма в който ти беше главната героиня!Понеже филма излезе преди една седмица не можах да го гледам!
Ти:Ще гледам с теб и без това няма какво да правя!
Вие си пускате филма в който участваш и ти. Филма се казва  ,, Лара Крофт:Том Райдър".
След 2 часа филма свършва.
Баба ти:Ех чедо, гордея се с теб! Майка ти и баща ти сигурно вече са го видели!
В очите ти започват да се оформят сълзи.
Ти:Нека сменим темата! Знаеш че те никга не са се гордеели с мен! Те не ме подкрепиха в решението ми да стана актриса!
Тя:Миличка, понякога родителите в стремежа си децата им да бъдат успешни в живота забравят за мечтите им!
Ти:Добре!
След време става 21:00 и ти и баба ти започвате да се оправяте! След време сте готови и понеже часа е 21:10 решавате да тръгвате, защото живеете на далеч от двореца.
Това е твоето облекло:

Royal LoveWhere stories live. Discover now