...găsesc înăuntru un iPhone 6!!!!!!
Mi-am dorit așa mult unul, iar acum îl am! Parcă e un vis:)))
Îmi pun cartela înăuntru și îl deschid.Stiu deja sa îl folosesc deoarece multe prietene de ale mele au și din când în când le mai folosesc telefonul.Imi descărc toate aplicațiile necesare și cobor jos ca sa le mulțumesc părinților mei. Ajung jos și îi văd pe toți stând la masă și mâncând. Mă duc la ei și îmi îmbrățișez părinții! Le mulțumesc cred ca de vreo 5 ori pentru telefon și o iau pe verișoara mea, Annie, și ne ducem în cameră mea.
A- Și. ...ti-a plăcut cadoul?
J- Glumești? La nebunie!!
A- Mă bucur..Ai aflat de noua aplicație unde vorbești cu străini? E foarte amuzant pentru ca sunt o gramada de analfabeți și poți rade de ei fără sa știe cine ești cu adevarat:)))
J - Hahaha serios? Cum se numește?
A- ,, Skout" (chiar exista aplicația asta)
J- Pai...sa vedem:))
Spun și o descărc imediat..Îmi pun ca poza de profil cea mai reușită și sexy poza care o am și intru sa vorbesc cu necunoscuti:
J- Hey Annie, uite! Vorbesc cu un tip pe nume Harry Styles:)) E draguuuuut:X Și e din oraș. .cică. .
A- Bun...Ce Îți spune?
J- Pai mă Întreabă dacă am prieten pentru ca sunt foarte drăguță:))))
A- Ooo, nebuniciiii:)))) Spune ca nu ai!
J- Ăsta și fac:)
Mama- Fetelooor, veniți puțin jos!
J- off, trebuie să-i spun ca plec...
A- Spune-i și haida!
Îi spun "la revedere" noului meu 'prieten' și mă îndrept spre parter. Din păcate rudele mele trebuie sa plece așa ca le îmbrățișez și mă duc din nou sus.Din păcate Harry a ieșit...poate cu alta ocazie vom mai conversa ...
HARRY'S POV-H- Bai tâmpitule, lasă mă în pace!Ieși naibii afară!
N (ick)- Hahaha! Ce ai pățit 'Harold'? Ți-e frica de mine? Ce ai acolo? Cu cine vorbești? Ai găsit în sfârșit o proasta ca sa se uite la tine? :D
H- Ieși am spus! Ce Îți Pasă ție?
N- Pai uite ca îmi pasa!
Spune și îmi ia telefonul din mana.Fuge la baie și se închide acolo.
N- Acum cine e șmecher ?
H- Da-mi mobilul înapoi!
N- O sa dureze ceva, sa știi. ..
NICK'S POV-
Ia sa vedem cu cine vorbește dragul meu frățior. Hmm, Jessica? Cine e fata ăsta? E drăguță, de ce s-ar uita la papagalul de Harry? Doamne! O, e online. Ia sa vedem ce spune!
Conversația intre Nick și Jessica (Jessica crede ca vorbește cu Harry)N- Bună, prințesa. Ce faci?
J- Umm, bine..Tu?
N- Mai bine acum ca vorbesc cu tine;)
J- OK. ..și. .tu ai iubita?
N- Nu...dar e posibil să îmi găsesc una curând. Tu?
J- Pai mai mai întrebat ăsta o data..Am zis nu... (Nick nu stia)
N- Aaa da, am uitat. .
J- Bine ...
N- No' hai ca mai vorbim...Pa.
J- OK,pa.
Se termina conversația.H- Da-mi o data telefonul!
N- OK, OK, gata!
Zise Nick și ieși din baie..Harry își lua telefonul și se duse la el în cameră. ..Atunci lui Nick îi veni o idee...
CITEȘTI
Room 69
FanfictionJessica Parker, o fata cuminte de 16 ani, intra în contact direct cu internetul când este invitata în oraș de către Harry Styles, un băiat care nu îl cunoaște. Ce se va întâmpla însă, când la întâlnire nu vine Harry, ci fratele sau geamăn?