@tolga-kahrmn
Büyük,dahice ve kusursuz bir plana ihtiyacım vardı ve bana kimin yardım edebileceğini biliyordum .
Kafamdan bu düşünceleri çıkarıp sevgili babamın yanına gitmeye karar kıldım.
Üstümü bir prensese yakışır şekilde giyinip odamdan ayrıldım . Sevgili babamın yanına vardığımda şirin ve Üzgün bir ifadeyle "Nasılsın babacığım ?"
"Ah Ammy senmi geldin bende tam seni çağıracaktım sana söylemem gereken şeyler var"
"Yaa baba lütfen eğer bahsedeceğin konu Clariya ile ilgiliyse ben bu konu hakkında konuşmak istemiyorum ve ayrıca o kadın tam bir ucube"
Patrick "Ammy terbiyeni takın ve öyle konuş " dedi
"Afedersiniz babacığım dedim " ve odadan ayrıldım
Herkes bana inanıyordu Clariya ya değil ve ben bunu kullaniyordum sonuçta kimse Clariyaya yaptıklarımi bilmiyordu
Hemen Ashleyi çağırdım ve babamın yemeğini benim götürmek istediğimi söyledim babacığımin yemegine 2 damla ------- damllattim ve bu yemeği Ashleyi çağırıp kararimi değiştirdigimi söyledim
Birkaç dk sonra yanıma Clariya geldi ve bana bağırmaya başladi bende onun kulağına iki kelime fısıldadim "baban öldü". Sonra geriye döndüm ve " yada ölecek" dedim Ardından Patrick yani gü ya babamin beni dinlediğini gördüm hemen ağlamaya başladim babam içeri girdi oturdu ve yüzüne ciddi bir ifade takındi ben ise " baba sen git yat .Yemeğini yedinmi?"
-------------------------------------------------------------
Uyandığımda Clariya ile birlikte bir zindanda bağli sekildeydik yandan da babamın sesi geliyordu "Kızım sana bir şey yaptılarmi" bunu bir kaç kez tekrar etti hemen ardından bir adam içeri geldi ve" Ammy karicim yakında prenses olacaksın"
Babam ise "Ammy ülkemiz tehdit altında sömürgede ve şuan ...."
Ben söze karıştim "yeter " diye bağırdım genç ise"Ammy buna Sevinmelisin yakinda prenses olacaksin "
Ben ise"bayım benim prenses olmam için prense ihtiyacım yok çünkü ben KRALIN kızıyim"
Adam büyük bir hısımla zindani terketti
Bir kadın gelip kulağıma bir sey fisildadı ve o an dünya başıma yıkıldı