°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> <-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
Żelazna burza smutku
31.10.2026 - Szpital na Manhattanie, Nowy Jork
Każda burza bierze się z konkretnego powodu, a raczej zawsze z tego samego. Ciepłe i wilgotne powietrze unosi się i zderza z masą zimnego, suchego powietrza, tak też jest z burzą nad ziemią ESD-9. Radosna i energiczna Antoinette Stark, znalazłszy się na innej planecie, spotkała oziębłego i apatycznego Mus-Casauxa. Przygoda poznała chaos, a ich eros sprowadził na linię czasową nieład, którym była mała duszyczka, która nigdy nie powinna pojawić się na tej ziemi.. Nie powinna się pojawić, nigdzie.
Tony Stark stał u boku swojej młodszej siostry Toni, trzymając w dłoniach noworodka. Uśmiechnął się widząc niewinną twarzyczkę dziecka. Toni patrzyła na niego równocześnie ze zdziwieniem, jak i satysfakcją. Nie sądziła że kiedykolwiek, jakiekolwiek niemowlę będzie w stanie wywołać uśmiech na twarzy jej brata, tego aroganckiego, wrednego dupka, którego spodziewała się prędzej w sądzie posądzonego o alimenty, niż w szpitalu z dzieckiem na rękach. A jednak, był tu, był z nią od samego początku, gdy tylko dowiedziała się o ciąży.
— Nie przyjdzie, prawda? — Zapytał Tony, na co kobieta spojrzała na niego kątem oka z niepokojem wypisanym na twarzy. — Nie damy mu jej skrzywdzić. —
— Przyjdzie po nią. — Mruknęła patrząc na noworodka.
— Zapewnię jej jak najlepszą ochronę. — Zapewnił dumnie Stark, na co jednak jego bliźniaczka skwasiła minę. — Toni, chyba nie myślisz.. —
— Tak będzie dla niej najbezpieczniej. Wychowa się z dala od tego szaleństwa. — Westchnęła wyciągając ręce po swoją córkę. Tony od razu delikatnie ułożył dziewczynkę w objęciu matki. — Kocham Cię skarbie. — Z oczu kobiety wypłynęły pojedyncze łzy, które spadły na koc którym owinięty był noworodek. Toni cmoknęła dziewczynkę w czoło na pożegnanie, wiedząc jak bardzo zaboli ją strata dziecka. Jednak, było to lepsze, niż znalezienie jej przez ojca.
Bo tylko Perte Casaux może zabić swojego ojca.
Kryptońskiego boga, zrodzonego z kryptonki, o mieniu Lara Lor-Van i samego władcę Asów - Odyna. Zwał się bowiem Mus-Casaux, najprawdopodobniej nie powinien w ogóle się zrodzić, Kryptończycy i Asowie nigdy nie powinni trafić na swoje drogi, a jednak, pojawił się on, aberracja, której nie da się zniwelować. Jednak, dzień narodzin Mus-Casauxa nie były najgorszym czasem dla wszechświata. Dwie linie, dwa osobne światy zjednoczyły się. Dwie ziemie stały się jednością, pole multiversum załamało się, błąd stworzył błąd.
Tylko błąd mógł zniszczyć błąd... Bowiem tylko dziecko, zrodzone z dwójki hybryd, było tak potężne, by stać się niszczycielką świata.— Co jeśli trafi do nie odpowiedniej rodziny? — Zapytał siadając na krawędzi łóżka szpitalnego.
— Nie wiem Tony. Myślałam że wyślę ją do mojej dobrej przyjaciółki, ale teraz.. Zła królowa sama napędziła im problemów, musieli oddać własne dziecko... — Westchnęła przypominając sobie swoje ostatnie godziny w bajkowej krainie, z której udało jej się uciec w ostatniej chwili, przed okropną klątwą rzuconą na ich krainę.
— Czasami nie rozumiem co mówisz. — Mruknął kręcąc głową.
— Najważniejsze, żeby jej ojciec jej nie znalazł. Tony, musimy ją odesłać z daleko stąd jak najszybciej się da. Potrzebujemy kogoś zaufanego. —
— Znam kogoś takiego. — Odparł Tony.
Czym tak na prawdę jestem?
Abberacją? Wariantem? Obłąkańcem?
Bo czym tak na prawdę, jest człowiek
którego nie ma nigdzie indziej?W świecie, w którym każdy ma sobowtóra
Poza tobą, życie jest skomplikowane
Zaczynasz się zastanawiać,
Czy na pewno powinnaś istnieć?Chaos poznał przygodę,
zrodzili mrok.°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> <-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
Aktualnie Książka jest w fazie popraw.
Fabuła będzie przechodzić przez różne światy, wprowadzają znanych już bohaterów z pop kultury, ale i również wprowadzająca tych nowych, oryginalnie stworzonych bądź na podstawie znanych universów. Opowiadanie ma głównie przedstawiać załamanie pomiędzy universum Marvela (nie tylko mcu, ogólnie całego marvela, jak i DC (to samo, nie tylko np. arrowverse, ale cały świat). Dodane zostaną również różne lokalizację, bądź inne rzeczy, najprawdopodobniej pochodzące ze świata Gods of Evil, do którego również mogą być odwołania. Z czasem na pewno dojdą inne universa, jednak te nie będą ulegać zmianie (poza zmianami, które będą wymagane do wciśnięcia głównej bohaterki), mogą to być kreskówki, seriale, filmy, gry czy anime, więc nie zdziwcie się, gdy nagle Loki Laufeyson u boku Bogdana Bonera, będzie walczył z Dazaiem Osamu w Novingradzie. Postaram się dopiąć wszystko na ostatni guzik, ale bierzcie pod uwagę że jednak głównie wciąż staram się skupiać na universum Gods of Evil.
Pozdrawiam!
xoxo BatWitch
CZYTASZ
Inutile - What Is This, a Crossover Episode?
FanficAlternatywna wersja Marvela i DC - dwa związane światy, za sprawą niewyjaśnionych urodzin chaosu - Kate Stark. Akcja dzieję się w dystopijnym świecie znanego jako universum Crantique, szerzej rozwiniętego w "Gods of Evil". Nowi bohaterowie, wzorowan...