hij gaat aan de andere kant van het bed liggen en ik val rustig in slaap.
Y/n's pov
Volgende ochtend
Ik wordt wakker om 4 uur ik probeer nog te slapen maar dat lukt mij niet meer ik besluit te gaan douchen.
Na het douchen trek ik mijn pyjama weer aan pmdat het nog te vroeg is voor mijn uniform en dan loop ik weer de badkamer uit.
Als ik de badkamer uit loop pak ik rustig mijn tas en ga naar de bibliotheek.
Als ik in de bibliotheek ben kijk ik even naar de tijd en zie dat het nu 5 uur is ik zoek een leuk boek en ga lezen.
Na nog geen paar minuten hoor ik iets vallen ik kijk op van mijn boek en loop even rond om te kijken wat dat was.
Ik hoop niet dat het een docent is want ik mag hier iegenlijk helemaal niet zijn.
"Het zal wel iets anders zijn" denk ik
Ik draai mij om en zie Malfoy voor mij staan ik schrik mij dood en Schreeuw een klein beetje Malfoy doet zijn hand voor mijn mond en trekt mij mee.
"Stil zijn mudblood straks komt er een docent door jou" zegt Malfoy fluisterend
"Jij moet mij niet zomaar besluipen" zeg ik dan boos.
Ik blijf hem boos aan kijken.
"Wie is daar" hoor ik Filch zeggen.
Ik pak snel Malfoy's hand en ren weg Malfoy stribbeld gelukkig niet tegen we rennen hogwarts uit en het verboden bos in.
Ik zie Filch naar buiten lopen en hij ziet ons net niet.We blijven achter een boom staan om te kijken of Filch weer naar binnen is zodat wij naar binnen kunnen.
We zijn al 15 minuten verder en hij is nog steeds niet naar binnen gegaan
"Wat deed je daar überhaupt?" Vraag ik aan Malfoy.
"Ik hoorde je weg gaan en ik wou kijken wat je ging doen want ik heb geen zin dat er punten weg worden gehaald van Slytherin" zegt Malfoy dan.
"Je denkt ook alleen maar aan jezelf nu snap ik dat mensen je niet mogen" zeg ik geïrriteerd.Draco's pov
"Wat deed je daar überhaupt?" Vraagt die mudblood aan mij.
"Ik hoorde je weg gaan en ik wou kijken wat je ging doen want ik heb geen zin dat er punten weg worden gehaald van Slytherin" zegt ik dan.
"Je denkt ook alleen maar aan jezelf nu snap ik dat mensen je niet mogen" zeg zij geïrriteerd.
"Is het waar mag niemand mij, nee niet zo denken Draco mensen mogen je ze liegt" zit ik ik mijn gedachten.
Ik kijk langs de boom en zie hem nog steeds staan die man heeft ook echt niks te doen.
Ik hoor naast mij een diepe zucht en ik kijken even opzij en ik zie dat ze op de grond zit.
Ik ga ook op de grond zitten want dit kan nog wel even duuren.
Naast mij hoor ik haar trillen.
"Heb je het koud" Vraag ik aan haar.
"Wat kan jou dat schelen" zegt ze boos maar ik hoor de trilling in haar stem.
Ik kijk even of Flinch onze kant op kijkt en zie dat hij ergens anders naar kijkt ik ga snel staan en gan naar de boom waar zij zit.
Ik ga naast haar zitten doe mijn hoodie uit en geeft het aan haar gelukkig heb ik nog een kort shirt eronder aan anders was het echt koud.
"Hier" zeg ik terwijl ik mijn hoodie voor haar houd.
"Nee dat hoeft niet ik heb het niet koud" zegt ze dan.
"Neem het gewoon aan je zit helemaal te trillen" zeg ik.
Ze pakt mijn hoodie en trekt hem aan.
"Dankje" zegt ze rustig en ze blijft voor zich uit staren.
"Gen probleem ik moet toch een keer aardig doen we zitten nog lang met elkaar opgescheept" zeg ik lachend.
Ze kijkt naar beneden lacht een beetje en kijkt dan weer naar voren.Y/n's pov
"Hier" zegt Malfoy terwijl hij mijn hoodie voor mij houd.
"Nee dat hoeft niet ik heb het niet koud" zeg ik dan.
"Neem het gewoon aan je zit helemaal te trillen" zegt hij.
Ik pak zijn hoodie en trek hem aan.
"Dankje" zeg ik rustig en ik blijf voor mij uit staren.
"Geen probleem ik moet toch een keer aardig doen we zitten nog lang met elkaar opgescheept" zegt hij lachend.
Ik kijk naar beneden lach een beetje en kijk dan weer naar voren.
Dan hoor ik een tak breken voor ons en kijk naar de kant waar het geluid vandaan kwam.
Na een paar seconden komt er een baby wolfje aan lopen.
Ik steek mijn hand uit en ze komt naar mij toe.
Ze ruikt even aan mijn hand maar ze staat toe dat ik haar mag aaien.
Ik aai haar nog even en dan gaat ze liggen.
Ik krijg een lachje op mijn gezicht en kijk weer voor mij uit.
Na een tijdje is het al weer licht buiten.
"Hij is weg" hoor ik Malfoy zeggen.
We staan allebij op en lopen hogwarts in we gaan ons klaarmaken voor de lessen en gaan zo snel mogelijk naar de grote hal._______________________________________
Sorry dat het zo laat online komt.
JE LEEST
a big secret (Story Dutch/Engelse Namen)
Fantasyy/n zat op een geheimen school en wordt overgeplaatst naar hogwarts zij heeft een groot geheim waar niemand iets van weet lukt het haar om het geheim te houden of komt er iemand achter