het is zondag ochtend een uur voor de wedstrijd en hij is heel zenuachtig en dit word de spanendste wedstrijd tegen liverpool. Dit team speel heel goet maar de hebben veel groten en langen mensen in het team.ze spelen de wedstrijd in de johan cruijff arena. dit keer is er heel veel publiek bij .deze wedstrijd gaat om de beker,maar ook dat ons team bij elkaar blijft .heb ik het je nog niet verteld een paar weken geleden had ons team een vergadering en daar werd gezeegd dat ons team uitelkaar zou gaan als ze de laatste wedtstrijd tegen liverpool zouden verliezen. de wedstrijd begint en wemaken binnen 5 seconden een goal het helle stadion klapt maar den komt liverpool trug en schiet de baal tegen de paal .het word nu weer spannen want we scoren weer en nu is het rust in de tweede helft is het niet te doen er word een eigendoel punt gemaakt en nu staat het 2-1 voor ons maar we scoren weer en het is nu weer 3-1 en de wedstrijd is afgelopen en we juichen als een gek en ik moet huilen van blijtschap.nu mogen we naar het jong EK voor het eerst een kleine club zo hoog komt te staan is bijna niet voor te stellen. de eeste wedstrijd in het EK is tegen zwitserland en we heben het gewonnen met 5-0. de folgende is tegen oerkaine en het is geworden 4-0 .de vogelde is tegen jong portegal en die verlizen wij met 5-0 en moeten naar huis.
JE LEEST
voetbal
Actionhet gaat over een voetbal school dat de beste is van het dorp oss en ze winnen elke wedstrijd tot ze tegen jong Liverpool moesten en dat was de spannendste wedstrijd die ze ooit hadden gespeeldorsouw