1. Bölüm | Rabbimizden Mesaj Var...

393 38 19
                                    


Evet Çiçeklerim çok düşündüm taşındım ve bir hikaye yazmaya karar verdim umarım size hitap edecek bir hikaye yazabilirim kusurum ve hatam olursa affınıza sığınırım😊


Benim İsmim Cennet 23 yaşındayım Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde okuyorum ve son senemdeyim. Bir abim birde kardeşim var. Biraz merakınızı giderdiysem kendi hakkımda ne mutlu bana 🌼

Okula gitmek için erkenden yatmıştım. Sabah uyandığımda o kadar huzurluydum ki anlatamazdım. Neden böyle olmuştum bilmiyorum. İçerden abim seslendi "Cennet haydi kahvaltıya abicim okula geç kalıyorsun."

"Tamam abi hemen geliyorum." Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp annem gilin yanına sofraya oturdum. Biraz muhabbet ettikten sonra abim "Hadi Cennet hazırlan ben çıkıyorum" diye bana seslendi her gün okula abim arabasıyla götürürdü ve bugünde yine aynı şekilde abimle gidicektim.

"Hemen geliyorum abiii" diyerek şalımı bağlayıp çantamı alıp çıkmıştım.
Üniversitenin önüne gelmiştik ben abimle vedalaşıp arabadan indim. Okulun kapısına doğru yürürken bir genç seslendi "Bakar mısın"
bende bizim okulun serseri erkeklerden birisidir diye bakmadan yürümeye devam etmeme rağmen yine o ses "Bakar mısınız hanım efendi" deyince bakmak zorunda kaldım.
Baktığımda şaşırmıştım neden mi? Çünkü seslenen kişi bizim okulun serseri gençlerine benzemiyordu bu yüzden cevap verdim.
"Buyrun bir şey mi olmuştu?"
Gencin elinde bir broşür vardı bana uzatarak "Ben bu broşürü size vermek istiyorum" dedi ben de şaşırdım bir anda. "Nedir bu?"
"Alıp okursanız daha iyi olur."
İçimden Allah Allah dedim.
"Tamam teşekkür ederim."
Diyerekten yürümeye başladım. Şaşkındım kimdi bu? Neden bana bu bröşürü vermişti ? Ne yazıyordu ki bunda. Kafamda bir sürü soru işaretleri oluştuğunda sınıfa çıkmıştım. Arkadaşım Leyla benden önce gelmişti.
Selam diyerketen sınıfa girdim.
"Selam"
"Naptın Kanka."
"İyiyim çok geç kalmadım demi?"
"Yok canım bende yeni geldim zaten."
"He iyi. "
"Cennet senin morelinmi bozuk bana mı öyle geldi yoksa."
"Yok canım bir şeyim sana öyle gelmiştir" diyerekten geçiştirmiştim Leylayı ama o bunu pek tatmin etmemiş olsa gerek aradan biraz daha zaman geçti tekrar sordu
"Ya Cennet bak sende bir şeyler var ben bilirim seni."
"Aman bilmesen şaşarım Leyloş"
"Ben bilirim söyle söyle hadi bekliyorum dökül."
"Ya tamam Leyloşum anlatacağım ama bak kimselere birşey söylemek yok söz mü?"
"Söz tamam kimseye birşey söylemeyeceğim."
"Bu gün gelirken arkamdan biri seslendi önce bakmadım bizim okulun oğlanlarındandır diye sonra tekrar seslendi bakmak zorunda kaldım dönüp baktığımda bizim gençlerden olmadığını farkettim."
"Nasıl yani nasıl biriydi neye benziyordu."
"Yaa Leyloş alemsin neye benziyecek normal insan işte ."
"Ya anladın sen anlat."
"Uzun boylu sakallıydı işte."
"Çok mu vardı sakalı?"
"Yaa kızım ne farkeder az sakallı çok sakallı."
"Tam birşey demedik devam et."
"Sonra bana bir broşür verdi."
"Hanii nerdee göstersene."
"Amma meraklı çıktın sende sabret azıcık. Çantamdaydı dur bekle göstereyim."
İşte bu diye uzattığımda aldı ve broşürü incelemeye başladı.

"Halla halla değişik bir broşürmüş bu bende normal broşürden sanmıştım valla bende merak etmeye başladım sana kim neden lailahe illallahı anlatan bir broşür versinki."
"Nebileyim ben bende anlamadım." o sıra ögretemen sınıfa girmişti.
"Neyse boşver sen hacı hoca işi bunlar çok da kafayı yormaya gelmez insanların beyinlerine işliyorlar sonra herşeye haram demeye başlıyorlar sanki birtek onların kalbi temiz." dediğinde ikimizde gülmüştük.
Tabii ben bu kişiyi araştıracaktım kimdi? Neyin nesiydi ? Tüm ders boyunca onu düşünmüştüm ders bitmişti Leyloşla birlikte eve gitmek için dolmuşu beklemek için durağa gittik. Normalde abim alırdı ama bugün işi olduğu için alamamıştı, dolmuş geldiğinde binip evlerimize gittik.

Eve gelmiştim kapıyı çaldığımda küçük kardeşim Zeynep açtı.
"Hoşgeldin Ablacım."
"Hoşbuldum canım ben çok yorgunum biraz uzanacagim annemgile haber verirsin olur mu kuzumm.
"Tamam abla ben söylerim annemgile."
Odama doğru gittim üstümü çıkarıp lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra uzandım başım ağrıyordu normaldi okadar stres edersem olacağı buydu neyse biraz zaman geçtikten sonra uyuyup kalmışım. Aradan biraz zaman geçince akşam yemeğine çağırdı annem. Gittim yanlarına tabi hepsi anlamıştı bende birşeyin olduğunu annem sordu "Kızım bir sorun yok değil mi?"
"Yok anneciğim bir sorun biraz yorgunum" diyerekten konuyu kapatmıştım . Yemeğimizi yedikten sonra anneme mutfağı toparlamasına yardımcı olup odama geçmiştim. Aklıma broşür geldi doğru ya ben ona bakmayı unuttum. Broşürü okuduktan sonra etkilenmiştim aslında tevhidi anlatıyordu broşürün son kısmında şöyle bir yazı yazıyordu:

Bizler seni Allah'ın (cc)mağfiretine,selamet yurdu olan Firdevs cennetlerine davet ediyoruz.

Bu sözler beni çok etkilemişti...

Hikayeyi devamı ileride gelecektir inşAllah🥰
Umarım beğenmişsinizdir canlarım❣️

Kalbimdeki CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin