𝙇𝙞𝙖𝙢 𝘿𝙪𝙣𝙗𝙖𝙧 ༄ 𝘿𝙮𝙡𝙖𝙣 𝙎𝙥𝙧𝙖𝙮𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮
Liam'a takıntılıydın. Bu aralar hep onun yanındaydın. Değişik kabuslar görmeye başlamıştı. Artık yataktan çıkıp okula gelmek istemiyordu. Bu yüzden bu sabah onun evine gidecektin. Onun sana verdiği anahtarı alıp içeri girdin. İlk kez kalkmış yataktan sana bakıyordu. Gülümsedin ve odaya girdin. "Merhaba, Liam."
"Merhaba y/n. Bugün her şeyi söyleyebilirsin ama ama asla gelmeyeceğim. Asla gitmeyeceğim." Deyip kendini yatağın içine soktu.
Örtüyü çektin. "Liam Dunbar, hemen kalkıp hazırlanıyorsun." Dedin.
"Hayır!" Başka tarafa döndü.
"Liam yapma böyle." Yatağa oturdun. Onu kendine döndürdün. Liam seni kendine çekerek öptü. Utanmıştın. "Beni zorlarsan hep böyle olur."
"Liam beni kırıyor musun, peki."
__
Liam'ı okula getirmeyi başarmıştın. Rakip takım okula gelmişti. Brett de onların içindeydi. Liam onunla sakince konuşmaya gitti. Fakat bir anda sinirlenmişti. Öfke sorunları olduğunu biliyordun.
Koşarak onun yanına gittin. "Liam?" Gözleri kapalıydı. Onu köşeye çektin. "Liam bana bak!"
"Siktir- Bu da ne böyle!" Hemen geri çekildin. Şok olmuştun ve korkuyordun.
"Be-ben çok özür dilerim." Dedi Liam sana doğru yaklaşarak. Gözlerindeki sarılık kaybolmuştu. "Bana yaklaşma! Sen bir canavarsın!"
Scott koşarak buraya geldi. "Scott.." dedi Liam. "Öğrendi mi?" Dedi Scott hemen.
"O da mı biliyordu bir canavar olduğunu!"
"O bir canavar değil, o bir kurt adam." Öksürmeye başladın. Her şey bir şaka gibi geliyordu. "Ben çok üzgünüm y/n.."
"Liam.." ona dayanamıyordun. Ona sarıldın. Liam da sana sarıldı. "Biliyor musun? Ben sana çok aşığım." Dedi sessizce. Gözlerin büyüdü. Kalbin daha hızlı atmaya başladı. "Kalp atışların.."
Gülümsedin. Dudağını ısırdın. Liam Dunbar sana aşık mıydı?
__
Yeniden selam.
Vote atmayı unutmayın :)