onegai teacher

9 3 0
                                    

Bu anime çok güzelbir tür öğrenci x öğretmen ve asırı derecede güzeldi romantizm dolu ben izlediğimde çoksevmistim bir göz atın derim güzel bir anime
Konusu
lisedeyken birbirine sıkı sıkıya bağlı bir grup arkadaşın ve onların yakın ilişkilerden asla çok uzak olmayan, hayatlarını değiştiren birkaç olayla nasıl başa çıktıklarının etrafında dönen bir hikaye . Ana karakter Kei Kusanagi adında bir çocuk ve çok nadir görülen bir hastalıktan mustarip ve şiddetli duygusal stres altında olduğunda " durma " olarak adlandırılan bir koma durumuna neden oluyor .

Hikayenin başlangıcından önce, Kei, 15 yaşında, ablasının intiharına tanık olduktan sonra üç yıl süren bir "durağan" düşmüştü. İyileştikten sonra, uzun süredir devamsızlıktan dolayı sosyal sıkıntılardan kaçınmak için sessizce evden uzaklaştı ve tıp doktoru amcası ve teyzesi ile yaşamaya başladı . Orada yaşamaya başlamasının tuhaf doğası nedeniyle, Kei, onlarla ilişki kuramayacak kadar yaşlı olduğu için dışlanma korkusuyla durumu yeni arkadaşlarından bir sır olarak saklamak istedi. Kei kendini yeni çevresine yerleştirdikten ve birbirini destekleyen yakın bir arkadaş grubuna girdikten sonra, bir Galaktik Federasyon yıldız gemisi gizlice Dünya atmosferine girmiş, Honshū Adasına yaklaşmış ve gizlice Kizaki Gölü'ne inmişti.

Hikaye, Kei'nin gölün yakınındayken küçük bir 'durma' geçirmesi, orada meydana gelen açıklanamayan birkaç olaya tanık olması ve ardından Mizuho Kazami adında güzel bir yarı insan uzaylının kıyıda cisimleşmesini izlemesiyle başlar . Kazami, insanların gelişimsel hatalar yapmasını önlemek için görünüşte yardımsever bir Galaktik Federasyon tarafından Dünya gezegenini gözlemlemek için gönderildi . Kei, cisimleşmeyi gözlemledikten sonra, peşindeki Kazami'den kaçmaya çalışır. Kazami, gerçek kimliğinin ve görevinin ortaya çıkmasını engellemek için sıkı emirler altındadır. Kei kaçma girişimi sırasında göle düşer. Kazami, Kei'yi kurtarır ve kimliğindeki bilgileri kullanarak onu gizlice eve geri götürebilir. Ertesi gün, Kazami Kei'nin yeni üyesi oldu.sınıf öğretmeni ve kapı komşusu.

Taşınmasına yardım ederken, Kei başka bir duraklamadan muzdariptir ve zayıflamış bir durumdayken içinde bulunduğu çıkmazı şefkatli Mizuho'ya açıklar ve sonunda kendi kökenini ve Dünya'daki amacını ifşa eder. Mizuho'nun ışınlanma teknolojisinin (yanlışlıkla Kei'nin neden olduğu) birkaç kazara aktivasyonu, sonunda Kei ve Mizuho'yu amcası, teyzesi ve okulunun müdürünün önünde birkaç tehlikeli duruma sokar, ancak Kei, Mizuho'yu öğrenciler arasındaki uygunsuz ilişki suçlamalarından korur. ve dürtüsel olarak evli olduklarını belirterek öğretmen, daha sonra birbirlerine karşı gerçek bir sevgiye dönüşen gerçek bir medeni evliliğe yol açar. Müdür, kısmen o da kendisinden daha genç eski bir öğrenciyle evlendiği ve onların durumunu kişisel olarak anlayabildiği için yumuşadı.

Serinin geri kalanı, biri (Koishi Herikawa) Kei ile romantik bir şekilde ilgilenen ve kendisi ile aynı hastalıktan daha fazla zaman kaybı yaşayan bir diğeri (Ichigo Morino) arasındaki yakın arkadaşlar arasındaki tomurcuklanan samimi ilişkilerle ilgilidir; evliliğin gizliliğini korumak zorunda olmanın sorunları; Galaksi Federasyonu'ndan araya giren bir ebeveyn ve kardeş ziyareti; ve Kei, özellikle Mizuho'ya derinden aşık olduğu ve umutsuzca onunla kalmak istediği için, hayatının daha fazlasını çalmak için sürekli mevcut olan başka bir uzun 'durma' tehdidinin üstesinden gelmeyi öğreniyor.

Sonunda Kei başka bir büyük "durağanlığa" düşer ve onu bundan kurtarmak için Mizuho'nun yasalara aykırı olan teknolojisini kullanması gerekir. Sonuç olarak, Dünya'daki statüsü iptal edilir, gezegenden yasaklanır ve onunla ilgili tüm hatıralar Kei dahil herkesin zihninden silinir. Annesi ve kız kardeşinin yardımıyla gizlice geri döner ve derinden aşık olduğu Kei'nin onu hatırlamadığını öğrenince yıkılır. Kei, geri taşınmasına yardım ederken, hafızasının geri geldiğini ve ikisinin birbirlerine olan aşklarını ifade edip tekrar evlendiklerini ortaya koyuyor.

anime önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin