6

709 37 0
                                    


Do vote,comment and share.🙂🙂

Enjoy reading.

Avoid mistakes.

Nandini was looking in her phone when she got call from Navya. She picked it up

Nandini:haan Navya?

Navya:arey sun...maine aaj hi news paper mein ek job ki advertisement dekhi hai...

Nandini:really? Kaisi job?

Navya:p.a ki...aur hum dono ko secretarial practice toh pata hi hai...so I think we should check there.

Nandini:arey you sure?

Navya:haan baba

Nandini:okay..so send me timing an all I'll let know

Navya:haan bhejte hai..

Nandini lept her phone and got startled listening Neonika's shout. Nandini ran out and saw the cup of tea had fallen down all over the floor.

Neo: Vibha!!!

Vibha who was hiding behind a pillar,closed her ears and giggled.

Neo: kaha mar gayi bahar aa.

Nandini:kya hua bua ji?

Neo: dekh Vibha ne kya kiya? Meri chai mein salt dala hai.

Nandini knew she would something or the other thing. Nandini was about to say when Vibha came out with all innocent face.

Vibha:kya hua bua ji?

Neo:you...tumhari himmat kaisi huyi meri chai mein namak dalne ki.

Vibha listening her started acting. She kept her hand on her mouth and said

Vibha:kya? Yeh aap kya keh rahi hai? Maine namak?...bilkul bhi nahi

Nea:acha toh kaun dalega? Haan? Tera bhut ya teri maa?

Listening her Nandini and Vibha git angry.

Vibha:aapki problem kya hai haa? Baat baat pe aap meri maa ko beech mein kyun laati hai?

Neo:ohh... dekh apna muh band kar..badon se kaise baat karte hai pata nahi.

Nandini:bua ji...aap please shant ho jaiye...galti se ho gaya hoga.

Neonika chukled at her statement and looked at Vibha who was glaring at her.

Neo:yeh...yeh galti karegi? Yeh na mere khane mein zeher mila degi...agar isko kitchen mein bheja toh.

Vibha:agar mauka mile na voh bhi kar lungi.

Vibha said in anger and Nandini got frustrated of this. Neonika came forward to hit her when Nandini pulled Vibha and

Nandini:kamre mein ja

Vibha:lekin di...

Nandini(shouting): maine kaha na ja.

Vibha looked at her with hurt eyes and Neonika nodded her head in disbelief. Vibha went and Nandini said

Nandini:dekhiye voh bacchi hai...galti ho gayi hogi...so please aap baat baat par hath uthaiye nahi...

Neo:huh...badi...aayi...tu hoti kaun hai mujhe bolne wali...tujhe agar abhi nikal dun na ghar se koi mahi lene wala...

Nandini:aur aap yeh mat bhuliye...that u r living on my money.

Saying this Nandini went from there leaving Neonika in anger. Neonika kicked the sofa hardly

Neo:oww..oww.. ise toh chodungi nahi main.

𝑻𝒖𝒎 𝑯𝒊 𝑯𝒐 (Republished) ✔️Where stories live. Discover now